Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Regler for spam (Må jeg henvise til LinkedIn i Nyhedsbrev?)

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 6. Nov 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er!
Jeg vil gerne have flere følgere på mit firma's LinkedIn Profil.
Derfor vil jeg udsende et nyhedsbrev hvor jeg
opfordre til at man følger LinkedIn for at kunne
nå min målgruppe nemmere og hurtigere.
Spørgsmålet er nu må jeg det?
Med venlig hilsen
Anders

Tilmeldt 21. Aug 14
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du har tilladelse til at sende email til folk, så kan du putte hvad du vil i din email.

Tilmeldt 6. Nov 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for dit svar

Så tidligere kunder jeg har haft kontakt til må jeg gerne gøre det her stunt for ?

Tilmeldt 21. Aug 14
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

AndersOdgaard:

Mange tak for dit svar

Så tidligere kunder jeg har haft kontakt til må jeg gerne gøre det her stunt for ?

Det eneste jeg er 100% sikker på er a hvis du har deres tilladelse, så kan du sende dem hvad du vil. Jeg ved ikke de detajerede regler for emails til tidligere kunder.

Tilmeldt 6. Nov 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror jeg vil prøve at kontakte nogle jurister på området hvis der ikke nogle herinde som ved det helt konkret :) Jeg er glad for du tager dig tid til at svare mig..Det er værdsat, hav det fantastisk :)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46448
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

AndersOdgaard:
Så tidligere kunder jeg har haft kontakt til må jeg gerne gøre det her stunt for ?
nej du må kun hvis de har aktivt tilmeldt sig at modtage nyhedsbreve. Har du det må du skrive som du vil, ellers må du ikke kontakte dem i nogen som helst form der kan ses som markedsføring (og det kan det meste) 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 6. Nov 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John. Tak for dit meget uddybende svar !
Super lækkert :) Hvad havde du gjort i mine sko?
Fordi jeg vil jo gerne have go på det der LinkedIn
Evt. Hvis du har nogle paragrafer til at understøtte dit
statement ville det være super

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46448
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har ikke tid til at finde paragraffer men det er da bare at google spam og spa regler. Man må aldrig kontakte nogen via elekstronisk henvendelse uden de på forhånd har tilkendegivet at man må kontakte dem når det drejer sig om markedsføring. 

Har man ikke fået OK enten via telefon eller aktiv godkendelse via mail så må man ikke bruge email til nogen som helst, uanset hvor gerne man vil Du må gerne ringe og få lov og så skriv tlf nr tid og person ned - men ellers er det totalt no go til ale der ikke har tilvalgt dit nyhedsbrev offentligt

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København
Tilmeldt 31. Mar 09
Indlæg ialt: 211
Fra  Bravo Media ApS - Webbureau Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders,

For at skære det ud i pap! Så må du ikke sende en uopfordret e-mail til dine kunder med nyheder, med mindre at de har givet deres tilladelse til at du må sende dem nyheder. Det er at betragte som spam og kan koste mange tusind kroner kr.

Du må dog gerne sende dem information, om ting der har noget direkte at gøre med et produkt de har købt hos dig.. f.eks. hvis kunden har købt en traktor hos dig, så er det i orden at informere om at du har opdaget den er defekt, eller lignende.

Hvis dine kunder derimod har sagt "ja tak" til at modtage dit nyhedsbrev, kan du sende dem hvad du har lyst til inden for rimelighedens grænser.

"That being said"

Så tror jeg ikke at det har nogen praktisk skade for dig, hvis du sender en e-mail ud til dine kunder, og fortæller dem at du er på linkedin. - selvom det teknisk set nok gælder for spam.

Du kan finde informationen hos forbrugerombudsmandens retningslinjer, og markedsføringsloven. Blandt andet her

http://www.forbrugerombudsmanden.dk/Love-og-regulering/Retningslinjer-og-vejledninger/Markedsfoeringsloven/Spamvejledning

mvh

peter

Tilmeldt 6. Nov 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter lige præcis det jeg søgte :) !THUMBS UP!
Og dejligt du lige skære det her ud i pap så der
ikke er nogen vaklen i det . MANGE TAK FOR DIT SVAR!! :D !

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)