Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Trustpilot igen, igen, igen og igen!

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Aarhus C
Tilmeldt 5. Jul 11
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Fashion-Seller:
Men gode råd søges! For dialog med dette firma, det er ik muligt, da de ingen respekt har for andres ønsker...

Anmeld deres mails som spam til RBL lister og andre services ... på den måde vil de på sigt få en så ringe score at de bliver taget i alverdens spam lister og deres lort vil aldrig nå frem ... 

Problem solved og TP dør helt af sig selv ... 

Men ... WOW ... en syg vild gang whining over 3 mails på 1½ år ... OMG. Er det vinter kulden der allerede trykker?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikael Syska:

Men ... WOW ... en syg vild gang whining over 3 mails på 1½ år ... OMG. Er det vinter kulden der allerede trykker?

Du synes ik, at 3 spam mails på 1½ år er meget? Vi snakker om et firma, som sælger tillid og troværdighed online, hvor firmaer som laver den mindste fejl, kan hænges offentlig ud. Og så kan de ik en gang selv overholde en helt basal lov, som foreskriver, at man ik må sende uopfordret emails...
Jeg kan forstå, hvis man laver en fejl en gang, men ligefrem 3 gange, der står jeg altså af! Hvordan ser det så ik ud overfor alle andre firmaer? Sjovt nok er det samme standard mail, som er sendt hver gang, så det må være ret systematisk!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Aarhus C
Tilmeldt 5. Jul 11
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
Du synes ik, at 3 spam mails på 1½ år er meget? Vi snakker om et firma, som sælger tillid og troværdighed online, hvor firmaer som laver den mindste fejl, kan hænges offentlig ud. Og så kan de ik en gang selv overholde en helt basal lov, som foreskriver, at man ik må sende uopfordret emails...

Nej, hvis jeg pisser kunder af og bliver ved med det og de ikke kan afmelde mit nyhedsbrev, så afmelder de det som spam mail til MS, Yahoo, Facebook, GMail, Etc.

Til sidst ville mit nyhedsbrev slet ikke komme ud til nogen ... da det vil blive taget i alles spamfiltre ... så det at de ikke acceptere at man vil ud af det, kommer bare til at bide firmaet i røven på sigt.

TP er efter min mening ikke noget man kan bruge til specielt meget ... jeg læser altid de negative indlæg, så de siger mest om firmaet. Så kan man selv sortere lort fra om det er kunden og ikke firmaet der er skyld i en ringe kommentar.

Er der slet ingen ringe, så er scoren derinde ikke en skid værd ... så er der fusk med. Ingen firmaer kan have 100% tilfredse kunder.

Fashion-Seller:
Jeg kan forstå, hvis man laver en fejl en gang, men ligefrem 3 gange, der står jeg altså af! Hvordan ser det så ik ud overfor alle andre firmaer? Sjovt nok er det samme standard mail, som er sendt hver gang, så det må være ret systematisk!

Jeg er da enig i at det er træls ... men at det kan give dig grå hård og på den måde flippe helt ud, kan jeg ikke helt forstå.

Det er ca. 3 * 5 sekunder af dit liv du har mistet. +30 mins efter du har oprettet den tråd.

Alle ansvarlige firmaer har en "afmeld" knap i mailen ( mener jeg faktisk de også skal have ) ... men tilbage til min oprindelige post ... anmeld deres mail som spam. F.eks ved http://www.uribl.com/faq.shtml og andre services.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael Syska:

Fashion-Seller:
Du synes ik, at 3 spam mails på 1½ år er meget? Vi snakker om et firma, som sælger tillid og troværdighed online, hvor firmaer som laver den mindste fejl, kan hænges offentlig ud. Og så kan de ik en gang selv overholde en helt basal lov, som foreskriver, at man ik må sende uopfordret emails...

Nej, hvis jeg pisser kunder af og bliver ved med det og de ikke kan afmelde mit nyhedsbrev, så afmelder de det som spam mail til MS, Yahoo, Facebook, GMail, Etc.

Til sidst ville mit nyhedsbrev slet ikke komme ud til nogen ... da det vil blive taget i alles spamfiltre ... så det at de ikke acceptere at man vil ud af det, kommer bare til at bide firmaet i røven på sigt.

TP er efter min mening ikke noget man kan bruge til specielt meget ... jeg læser altid de negative indlæg, så de siger mest om firmaet. Så kan man selv sortere lort fra om det er kunden og ikke firmaet der er skyld i en ringe kommentar.

Er der slet ingen ringe, så er scoren derinde ikke en skid værd ... så er der fusk med. Ingen firmaer kan have 100% tilfredse kunder.

Fashion-Seller:
Jeg kan forstå, hvis man laver en fejl en gang, men ligefrem 3 gange, der står jeg altså af! Hvordan ser det så ik ud overfor alle andre firmaer? Sjovt nok er det samme standard mail, som er sendt hver gang, så det må være ret systematisk!

Jeg er da enig i at det er træls ... men at det kan give dig grå hård og på den måde flippe helt ud, kan jeg ikke helt forstå.

Det er ca. 3 * 5 sekunder af dit liv du har mistet. +30 mins efter du har oprettet den tråd.

Alle ansvarlige firmaer har en "afmeld" knap i mailen ( mener jeg faktisk de også skal have ) ... men tilbage til min oprindelige post ... anmeld deres mail som spam. F.eks ved http://www.uribl.com/faq.shtml og andre services.


Der er ik tale om en nyhedsmail, der er tale om tilbud, som sendes uden tilladelse = SPAM...
Jeg har frabedt mig dette tidligere, alligevel bliver de ved...
Og ja det kan godt være, at det intet ændre, men hvis de kan bruge 5 min på at sende spam, så kan jeg hver gang bruge 5 min på at lave opslag om, at de ik overholder loven... Kommer der nok opslag, så kan en journalist eller forbrugerombudsmanden måske gøre mere ved det...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Aarhus C
Tilmeldt 5. Jul 11
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
Der er ik tale om en nyhedsmail, der er tale om tilbud, som sendes uden tilladelse = SPAM...

Hvor ser du forskellen? Nyhedsmail eller tilbud ... same shit ... det er en nyhedsmail med tilbud :-)

Fashion-Seller:
Jeg har frabedt mig dette tidligere, alligevel bliver de ved...

Sikkert et broken system, men mærkeligt de ikke kan fikse det.

Fashion-Seller:
Og ja det kan godt være, at det intet ændre, men hvis de kan bruge 5 min på at sende spam, så kan jeg hver gang bruge 5 min på at lave opslag om, at de ik overholder loven... Kommer der nok opslag, så kan en journalist eller forbrugerombudsmanden måske gøre mere ved det...

Hvad med de selv gik til medierne hvis du synes det er så vigtigt for dig?

Du gider ikke bruge mine ændre råd.

Du kunne også bare blackliste afsender ved din mail udbyder.

Du vil reelt skade TP ... så begynd at blok deres mail så de får en højere spam score rundt om, og til sidste havner i alles spam indbakke.

TP er en falsk trykhed som mange dumme danskere tror alt for meget på ... :-(

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael Syska:

Fashion-Seller:
Der er ik tale om en nyhedsmail, der er tale om tilbud, som sendes uden tilladelse = SPAM...

Hvor ser du forskellen? Nyhedsmail eller tilbud ... same shit ... det er en nyhedsmail med tilbud :-)

Fordi man ik sender information og tilbud om en service ud til sine kunder. Den er 100% målrettet firmaer, som ik er kunde hos dem...

Mikael Syska:

Fashion-Seller:
Jeg har frabedt mig dette tidligere, alligevel bliver de ved...

Sikkert et broken system, men mærkeligt de ikke kan fikse det.

Nej for i mailen fremgår det tydeligt, at der er rettet manuelt, og så er den kun sendt direkte til mit firma... Så der er ingen fejl, det er sker med fuldt overlæg igen igen igen...

Mikael Syska:

Fashion-Seller:
Og ja det kan godt være, at det intet ændre, men hvis de kan bruge 5 min på at sende spam, så kan jeg hver gang bruge 5 min på at lave opslag om, at de ik overholder loven... Kommer der nok opslag, så kan en journalist eller forbrugerombudsmanden måske gøre mere ved det...

Hvad med de selv gik til medierne hvis du synes det er så vigtigt for dig?

Du gider ikke bruge mine ændre råd.

Du kunne også bare blackliste afsender ved din mail udbyder.

Du vil reelt skade TP ... så begynd at blok deres mail så de får en højere spam score rundt om, og til sidste havner i alles spam indbakke.

TP er en falsk trykhed som mange dumme danskere tror alt for meget på ... :-(

Der er ingen historie i, at et firma laver en fejl en gang... Derimod ændrede det sig, hvis fejlen bliver ved med at gentage sig!

Og jeg har benyttet dit råd, og det takker jeg for :)

TP ville være en god og brugbar service, hvis de begyndte at lytte til deres kunder, men det gør de så ik... 

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Aarhus C
Tilmeldt 5. Jul 11
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
Nej for i mailen fremgår det tydeligt, at der er rettet manuelt, og så er den kun sendt direkte til mit firma... Så der er ingen fejl, det er sker med fuldt overlæg igen igen igen...

Du må endelig ikke tage fejl ... dette er automatisk generede mails ud fra nogen lister der automatisk bliver vedligeholdt hvor de kan se du ikke er kunde.

De har ikke brugt en skid tid på det og måske derfor fejlen sker igen og igen.

Folk tror netop at der er brugt tid på det, bare fordi "dit" navn står i mailen. Email Marketing 101 ... :-)

Fashion-Seller:
Der er ingen historie i, at et firma laver en fejl en gang... Derimod ændrede det sig, hvis fejlen bliver ved med at gentage sig!

Du siger jo også det er sket 3 gange nu.

Fashion-Seller:
TP ville være en god og brugbar service, hvis de begyndte at lytte til deres kunder, men det gør de så ik... 

Både og ... du er ikke kunde ... du er potentionel kunde og derfor er de ligeglade.

Problemet med TP er at de skal tjene penge ... og lige netop der stopper det gode. Sådan en service vil aldrig kunne være uden at en af grupperne ( Shoppers eller Butikken ) føler sig snydt ... og da det er butikkerne der betaler, så er det jo rimelig simpelt at det er Shoppers der ender med at blive snydt her.

Men i hvert fald et mega smart scam ... respekt for de kan blive ved med at tage røven på alle danskere.

Tilmeldt 31. Jul 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

http://www.forbrugerombudsmanden.dk/Om-Forbrugerombudsmanden/klagevejledning

Er der ikke noget med at når du har brugt deres ydelse, må de godt sende mails til dig, indtil du frabeder dig det. 

Spam kan vist nok håndteres på 5 måder: 

1. Den sløve som de fleste gør, bare slet den, "der er nok nogle andre der melder dem".

2. Hvis det er den samme adresse, så kan du i dit mailprogram blokere domænet.

3. Ring og konfrontere dem, i grove sager på chef plan.

4. Klag til forbrugerombudsmanden, se link øverst, ( editoren vil åbenbart ikke linke det her, hmm). Der er vist noget med at du skal oprette en egentlig sag ellers gør de ikke noget, andet end at notere det.

5. Meld dem til politiet. 

Og en ny medarbejder er på ingen måde en god undskyldning for at bryde loven.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 5. Jul 11
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Value via Quality:
Er der ikke noget med at når du har brugt deres ydelse, må de godt sende mails til dig, indtil du frabeder dig det. 

Hvis du havde læst det hele har han/hun allerede gjort det 3 gange på 1½ år.

Hver gang den samme undskyldning fra firmaet.

Men ellers er jeg enig i dine andre punkter. Man gør altid gøre det nemt at afmelde nyhedsbrev ... giver dårlig omtale i sidste ende hvis man ikke gør det nemt.

Spammer man bare sine brugere, kan man være sikker på de ikke huske en for noget godt. Vil de ikke have ens lort, så handler de der nok ikke alligevel.

Husk deres navn ... glem aldrig hvad de gjorde.

Tilmeldt 31. Jul 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 00:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, og jeg kunne åbenbart heller ikke tælle, lol, sorry, den er rettet. 

Men joh jeg havde skam læst det hele, det var ment som en bekræftigelse på at det var ulovligt, men jeg vil gerne erkende at det ikke var optimalt formuleret.

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)