Du synes ik, at 3 spam mails på 1½ år er meget? Vi snakker om et firma, som sælger tillid og troværdighed online, hvor firmaer som laver den mindste fejl, kan hænges offentlig ud. Og så kan de ik en gang selv overholde en helt basal lov, som foreskriver, at man ik må sende uopfordret emails...
Nej, hvis jeg pisser kunder af og bliver ved med det og de ikke kan afmelde mit nyhedsbrev, så afmelder de det som spam mail til MS, Yahoo, Facebook, GMail, Etc.
Til sidst ville mit nyhedsbrev slet ikke komme ud til nogen ... da det vil blive taget i alles spamfiltre ... så det at de ikke acceptere at man vil ud af det, kommer bare til at bide firmaet i røven på sigt.
TP er efter min mening ikke noget man kan bruge til specielt meget ... jeg læser altid de negative indlæg, så de siger mest om firmaet. Så kan man selv sortere lort fra om det er kunden og ikke firmaet der er skyld i en ringe kommentar.
Er der slet ingen ringe, så er scoren derinde ikke en skid værd ... så er der fusk med. Ingen firmaer kan have 100% tilfredse kunder.
Jeg kan forstå, hvis man laver en fejl en gang, men ligefrem 3 gange, der står jeg altså af! Hvordan ser det så ik ud overfor alle andre firmaer? Sjovt nok er det samme standard mail, som er sendt hver gang, så det må være ret systematisk!
Jeg er da enig i at det er træls ... men at det kan give dig grå hård og på den måde flippe helt ud, kan jeg ikke helt forstå.
Det er ca. 3 * 5 sekunder af dit liv du har mistet. +30 mins efter du har oprettet den tråd.
Alle ansvarlige firmaer har en "afmeld" knap i mailen ( mener jeg faktisk de også skal have ) ... men tilbage til min oprindelige post ... anmeld deres mail som spam. F.eks ved http://www.uribl.com/faq.shtml og andre services.
Jeg har frabedt mig dette tidligere, alligevel bliver de ved...
Og ja det kan godt være, at det intet ændre, men hvis de kan bruge 5 min på at sende spam, så kan jeg hver gang bruge 5 min på at lave opslag om, at de ik overholder loven... Kommer der nok opslag, så kan en journalist eller
forbrugerombudsmanden måske gøre mere ved det...