Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg kan ikke logge på mit wordpress site

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Store Heddinge
Tilmeldt 23. Aug 12
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Håber nogen kan hjælpe! 

Jeg har haft mit wordpress site smalinger.dk i et år og logger ind flere gange om dagen (computeren husker koden). Men i dag godkendes min kode ikke! jeg klikker på linket "Mistet din adgangskode?", men bliver smidt ind på mit eget site på en "Min konto"-side hvorfra jeg kan nulstille koden via e-mail. Men det er en funktion i Woocommerce!

Så jeg tænker, at der er sket noget forvirring i systemet, så mit login til wp-admin tror, den hører til woocommerce?!?

Nogle bud på, hvad jeg kan gøre?

(jeg plejer at google tekniske problemer, men jeg ved ikke lige, hvordan jeg skal formulere det her problem i én sætning...)

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Fra Store Heddinge
Tilmeldt 23. Aug 12
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg fandt selv ud af at få adgang. Aner ikke, hvorfor koden pludselig ikke virkede, men det havde i hvert fald ikke noget med Woocommerce at gøre.
Mit problem var, at jeg ikke fik tilsendt mail med nulstilling af kode, fordi den e-mailadresse, der var knyttet til brugernavnet, ikke længere duer. Så jeg loggede på phpMyAdmin, fandt min wordpress database og punktet wp_users, hvor jeg kunne ændre e-mailadressen til en, der virker. Her kunne jeg også have ændret koden, men det var en længere proces, så jeg valgte at afprøve med en ny e-mailadresse i stedet.

Herefter kunne jeg gå til min wp-admin login-siden og bede om nulstilling af kode, og det virkede altså :)

Jeg fulgte denne anvisning til ændring af wp-brugeroplysninger via phpMyAdmin (fandt frem til den via wordpress.org): http://www.devlounge.net/publishing/reset-a-wordpress-password-from-phpmyadmin 

Fra Store Heddinge
Tilmeldt 23. Aug 12
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar, Kenneth! Det var lige sådan en url, jeg havde tænkt, jeg kunne bruge. (Men nu fandt jeg så ud af det andet)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)