Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stresscoaching i København - malouja.dk

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra København V
Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 206
Fra  Brainiac Skrevet kl. 20:58 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

hermed videreformidler jeg et godt tilbud til dig, der føler sig stresset: 

Mit navn er Maria og jeg er certificeret stresscoach og jeg er så heldig at kunne modtage mine klienter i hyggelige omgivelser i hjertet af København.

Stress er det jeg arbejder med til dagligt og det er som bekendt en meget stor udfordring på mange af de danske arbejdspladser. Jeg mener, at det er på sin plads, at der gøres noget ved dette. Det, mange ikke ved er, at der er gode mulighed for at gøre noget, inden stress overhovedet opstår hos den enkelte – og det er her, jeg som stresscoach kommer i billedet.

I 2010 for eksempel har der været hele 12,8 procent af danskerne, der har følt sig stressede i deres dagligdag, hvilket er en stigning på 7,0 procent i forhold til 1989 (kilde: forebygstress.dk). En sygemeldt medarbejder med diagnosen stress kan koste arbejdspladsen snildt mere end 100 000 kroner!

Det er noget, der kan undgås og jeg vil derfor gerne give dig som arbejdsgiver eller privatperson følgende tilbud:

Normalpris på et samtaleforløb hos mig på 7 samtalegange er 4900 kroner, dvs. 700 kroner per samtale. Den 7 gang er gratis hos mig ved bestilling af hele forløbet.

Aminotilbuddet er, at du eller din medarbejder har mulighed for at få dette forløb på de 7 samtaler med en rabat på 50 procent, altså til 2450 kroner.

Der er to forudsætninger for at bruge dette tilbud:

  1. Den der deltager skal af egen vilje ville gøre noget ved sin situation.

  2. Beløbet skal forudbetales.

Dette tilbud gælder til og med den 31. august 2014 klokken 24:00.

Du har mulighed for at læse mere om mig, min profession og hvordan du kan kontakte mig på min side om stresscoaching, hvor jeg også fortæller lidt mere om, hvorfor stress egentlig opstår. Og her finder du mine kontaktoplysninger.

Jeg glæder mig til at høre fra dig!

Maria, malouja.dk

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)