Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad kan man forvente? - Webshop

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 13
Indlæg ialt: 139
Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Sammen med en partner har jeg startet en webshop. Vi fik gang i vores betalingsindløsning her for 3 dage siden, og siden da har vi annonceret på Facebook hvilket har givet omkring 800 besøgende på siden. :)

Link til siden.

Vores spørgsmål er: Kan man forvente salg når der har været 800 besøgende, fra vores Facebook annoncering, eller skal vi være mere tålmodige?

Derudover vil det være fantastisk hvis I gad komme med feedback på vores side. Ting som skal rettes, ting som kunne gøres bedre o.l.
Vi vil gerne høre alt fra Jer, så længe det er konstruktivt, og ikke bare fornærmelser. (Hvilket jeg ikke tror som kommer, men vil gerne frabede dette alligevel) :)

Desuden er vi klar over vi er gået ind i en branche med meget hård konkurrence, men dette er ikke det vi søger inputs om.

Håber at høre fra Jer.

EDIT: Siden er ikke optimeret til mobil - det kommer senere. Max 50 af de besøgende var på mobil.

Vh Mathias 

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror, jeres største svaghed er det begrænsede produktsortiment. Det er meget snævert, og mange falder garanteret fra, fordi i ikke har det, de ønsker (jeg ved ikke hvor "generelle" jeres FB annoncer har været). 

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 13
Indlæg ialt: 139
Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Schneidereit:

Jeg tror, jeres største svaghed er det begrænsede produktsortiment. Det er meget snævert, og mange falder garanteret fra, fordi i ikke har det, de ønsker (jeg ved ikke hvor "generelle" jeres FB annoncer har været). 


Hej Casper

Annoncerne har været ekstremt specifikke, rettet mod 1 eller 2 forskellige produkter. Men ja, erkender det er et meget smalt produktsortiment, som vi er igang med at udvide. Dog burde det ikke skræmme kunder væk, som klikker på en annonce rettet mod et enkelt produkt.

Vh Mathias

Tilmeldt 10. Apr 12
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

At i har et snævert sortiment behøver ikke nødvendigvis at være en kæmpe begrænsning :) afhængig af hvordan man markedsfører sig kunne man jo være fræk og kalde det for "eksklusivt udvalg" ;) men i må gøre et eller andet rigtigt for jeg ved at et par af jeres konkurrenter synes godt om jeres side for at "holde øje" hvis man kan sige det sådan :) 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg spørger altså lige dumt. Er det sædvanligt at købe sprut i en webbutik  ?

Fra Brønderslev
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 514
Fra  Daltek IVS Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Harboe:
Jeg spørger altså lige dumt. Er det sædvanligt at købe sprut i en webbutik  ?

Det må være for dem der planlægger en kæp i øret et par dage i forvejen, vi andre der er mere spontane hvad det angår vil nok ikke kunne bruge det så meget Big Smile

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 13
Indlæg ialt: 139
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Kevinff:

At i har et snævert sortiment behøver ikke nødvendigvis at være en kæmpe begrænsning :) afhængig af hvordan man markedsfører sig kunne man jo være fræk og kalde det for "eksklusivt udvalg" ;) men i må gøre et eller andet rigtigt for jeg ved at et par af jeres konkurrenter synes godt om jeres side for at "holde øje" hvis man kan sige det sådan :) 

Hey Kevin,

Er du en af vore konkurrenter, siden du ved det? :-D

Michael Harboe:

Jeg spørger altså lige dumt. Er det sædvanligt at købe sprut i en webbutik  ?

Hej Michael,

Der findes ingen dumme spørgsmål - men ja, det er meget normalt :)

Uldal:

Michael Harboe:
Jeg spørger altså lige dumt. Er det sædvanligt at købe sprut i en webbutik  ?

Det må være for dem der planlægger en kæp i øret et par dage i forvejen, vi andre der er mere spontane hvad det angår vil nok ikke kunne bruge det så meget Big Smile

Hej Uldal,

Jeg er særlig meget spontan når det kommer til den slags, men man har altid et privat lager stående ;-)

Vh Mathias

Tilmeldt 10. Apr 12
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Mathias B:

Hey Kevin,

Er du en af vore konkurrenter, siden du ved det? :-D

Hehe nej dog ikke :) men jeg kender en som er konkurrent til jer og ved at han ihvertfald kigger med :) Det er i nogle brancher vel egentlig meget normalt at man holder lidt øje tror jeg :P

Michael Harboe:
Jeg spørger altså lige dumt. Er det sædvanligt at købe sprut i en webbutik  ?
Det er efterhånden meget normalt at købe lidt bedre kvalitets vodka, champagne osv på nettet end det de sælger i feks super brugsen :) ofte er det også en smule billigere end hos div vin butikker

Fra Ølstykke
Tilmeldt 17. Oct 13
Indlæg ialt: 166
Fra  Poteshop.dk IVS Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså det kan godt passe i ikke har haft et salg, da vi kørte en konkurrence på vores webshop med hundeudstyr, hundelegetøj og andre hundeprodukter havde i omkring 3.000 hits fra Facebook alene på en mdr uden et enste salg, der er mange der er nysgerrig og det er fint nok, for det kan du bruge som et led af din branding  af jeres virksomhedsnavn, det er blot min opfattelse af Facebook.

Mangler din hund hundefoder, hundelegetøj, hundeudstyr eller noget helt 4? Så besøg Poteshop.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)