Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode råd angående reklame til affliate side

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. May 14
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amino'er

Jeg er på udkig efter nogle gode og billige råd til reklame af en affliate side, hvilke reklame har I god erfaring med?

Jeg leder efter mest efter nogle sjove og utraditionelle råd, det kan være reklame på en facebook side eller noget i den stil og helst hvor unge mennesker færdes?

På forhånd tak! 

Tilmeldt 11. May 14
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke helt til at gennemskue, hvad du søger. Men så vidt jeg kan forstå, så leder du efter steder du kan reklamere for din affiliate side? Hvad er det for et website?

Generelt har jeg gode erfaringer med at benytte YouTube bloggere som Tobias Halvorsen, RobinKaja, Spørg Casper m.f. 

Tilmeldt 11. May 14
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper

Tak for dit svar. Men tager de som regel ikke produkter i bytte, altså man sender dem et produkt, for til bytte at de laver en video med det?

Nu når det er affliate, så har jeg desværre ikke et produkt, så ved du hvad pris for en reklame koster gennem en YouTuber? Smile

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Freak1000:
Nu når det er affliate, så har jeg desværre ikke et produkt, så ved du hvad pris for en reklame koster gennem en YouTuber? Smile

Det er jo op til dine evner at forhandle en aftale hjem :-). Du kan jo selv købe et produkt og sende til dem. 

Tilmeldt 11. May 14
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil du ud med hvordan du gjorde? Hvis du vil, så kan du også sende det i en PM! Smile

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Freak1000:
Vil du ud med hvordan du gjorde? Hvis du vil, så kan du også sende det i en PM! Smile

Jeg kontaktede dem via Youtube og Facebooks beskedsystem :-). Det var der ikke så meget rocketsience over. 

Tilmeldt 11. May 14
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu mente jeg mere angående betaling! Smile

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Freak1000:
Nu mente jeg mere angående betaling! Smile

Jeg er slet ikke med. Det blev konkret aftalt fra gang til gang - men det var typisk et produkt, der skulle anmeldes (unboxing for at blive i Youtube terminologien).

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)