Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp fra bager til omkostninger o.s.v. ved produktion af wienerbrød.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Aug 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Jeg påtænker at starte en produktion af wienerbrød i Italien, men eftersom at jeg ikke selv er bager, har jeg 100 spørgsmål til produktionen, for at kunne lave en realistisk business plan :)

Er der nogen der kunne give mig en hånd.

Når og hvis virksomheden bliver en realitet, skal jeg selvfølgelig også bruge en dansk bager, der kunne være interesseret i at flytte til Rom ;)

Mvh. Rikke

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror du er det forkerte sted :)

En bager ville kunne hjælpe dig meget bedre og dem skal du være heldig hvis du finder dem herinde.

Tilmeldt 19. Aug 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

:) Jeg forespørger netop om hjælp fra en bager....

Jeg har nu set en del bagere der har svaret på flere jobtilbud herinde ;) Så nogle er der åbentbart..... det er da et forsøg værd.... jeg sidder selv i Italien og har svært ved lige at smutte forbi en;)

Tilmeldt 25. Jul 13
Indlæg ialt: 296
Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig, der har fra tid til anden været bagere herinde. F.eks. var der for et stykke tid siden der ville åbne i Næstved-egnen, hvis jeg husker korrekt. Søg dem evt. her på Amino og kontakt dem via PM :)

BR

Tilmeldt 19. Aug 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for tippet! ;)

Fra Nykøbing f
Tilmeldt 25. Apr 09
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 23. Nov 08
Indlæg ialt: 174
Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

@Bo: Det hedder Bake off, og har ikke meget med ægte håndværk at gøre. Det er fabrikker der fremstiller dejen og leverer frosne stykker brød der kan bages af på fx en tankstation eller 7-Eleven. 

@Rikke:  Du skal have fat i en der kan lave kalkulationer på alle brødtyperne og hvis du vil lave ægte dansk wienerbrød skal råvarerne være af høj standard. Det er fx ikke lige meget hvilken margarine man ruller dejen med. Måske skal det købes i Danmark.

Der findes mange danske bagerier rundt om i verden og det giver mening at trække på deres erfaringer. Prøv at søge på "The Danish bakery".

Held og lykke med projektet!

Mvh. Daniel, tidligere konditor

Tilmeldt 19. Aug 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel :)

Helt enig..... jeg er fuld ud klar over at magarinen f.eks skal hentes i Dk.... ligesom bageren ;-)

Jeg har nu kun tænkt mig at producere wienerbrød til en start og det er ikke en forretning jeg har tænkt mig at åbne :)

Tak for god feed :)

Mvh. Rikke

Fra Tollarp Sverige
Tilmeldt 16. Jan 10
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er det mere præcist du vil vide. Måske kan jeg hjælpe lidt. jeg er udannet konditor, men som konditor har man også være indeover bager produktionen og kalkulationer OSV. Kender desuden mange bagere og arbejder i et større bageri.

Mvh Jannie A.    

Tilmeldt 19. Aug 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak til Jannie :)

Som jeg har kontaktet i PM!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)