Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan jeg mon låne mindre end en million??

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 19. Aug 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg læst og søgt på disse sider i flere dage, men har svært ved at finde en udlåner, der tilbyder mindre beløb til iværksættere, i mit tilfælde 30000 kr til indkøb/betaling af varer, efter brand i min butik.

Det er selvfølgeligt alt for få oplysninger om min forretning og mig men er interesseret i, om der overhovedet er nogen henvendelser og håber derefter, at man måske kan fortsætte samtalen pr mail fx. Jeg er let genkendelig.

Med venlig hilsen

Susanne

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

gammelstald:

Nu har jeg læst og søgt på disse sider i flere dage, men har svært ved at finde en udlåner, der tilbyder mindre beløb til iværksættere, i mit tilfælde 30000 kr til indkøb/betaling af varer, efter brand i min butik.

Det er selvfølgeligt alt for få oplysninger om min forretning og mig men er interesseret i, om der overhovedet er nogen henvendelser og håber derefter, at man måske kan fortsætte samtalen pr mail fx. Jeg er let genkendelig.

Med venlig hilsen

Susanne

Med sådan et "lille" beløb, så synes jeg næste du skal tage ned i din bank og forsøge at låne pengene.

Du kan sikkert få en privat kassekredit på 25.000 uden problemer og så de sidste 5.000 som almindeligt privatlån, hvis du ikke kan få alt som en kassekredit.

Tilmeldt 5. Jul 14
Indlæg ialt: 90
Fra  www.bedste-ivaerksaetter-boeger.dk Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv Amino Kapital, der er mange som låner penge ud til sunde projekter i alle prisklasser.

Find alle de bedste iværksætterbøger på www.bedste-ivaerksaetter-boeger.dk

Tilmeldt 19. Aug 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim! Min bank er ikke til at tale med. Er registreret i RKI...

Tilmeldt 5. Jul 14
Indlæg ialt: 90
Fra  www.bedste-ivaerksaetter-boeger.dk Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

gammelstald:
Hej Kim! Min bank er ikke til at tale med. Er registreret i RKI...

Så er jeg næsten sikker på, det bliver næsten umuligt. Har du overvejet Amino Kapital?

Find alle de bedste iværksætterbøger på www.bedste-ivaerksaetter-boeger.dk

Fra Brønderslev
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 514
Fra  Daltek IVS Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det kommer ikke til at ske når du står i RKI. Det er jo hele ideen med RKI, netop at lukke for dine muligheder for at stifte mere gæld før du har betalt den gamle gæld af som du står i RKI for. 

Jeg er ikke ude på at dømme, og du kan jo netop have startet virksomhed for at få afdraget mere på din gæld. Jeg har også selv været i RKI i en årrække grundet konkurs

Man bliver tvunget lidt til at finde alternative måder at få tingene til at ske på. Du kunne jo overveje at sadle om til noget dropshipping fremfor at lagerføre ?

Tilmeldt 19. Aug 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg håber ikke, at du har helt ret! Som du skriver, er forretningen en måde at afdrage gæld på, kan man vel sige.. Ikke at stifte ny gæld! Desværre brændte min butik 4 dage efter, at jeg havde åbnet...

Vi snakker om en fysisk butik her og ikke en webshop..endnu da. På nuværende tidspunkt har jeg derfor intet lager..

Mvh

Susanne

Tilmeldt 5. Jul 14
Indlæg ialt: 90
Fra  www.bedste-ivaerksaetter-boeger.dk Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

gammelstald:

Jeg håber ikke, at du har helt ret! Som du skriver, er forretningen en måde at afdrage gæld på, kan man vel sige.. Ikke at stifte ny gæld! Desværre brændte min butik 4 dage efter, at jeg havde åbnet...

Vi snakker om en fysisk butik her og ikke en webshop..endnu da. På nuværende tidspunkt har jeg derfor intet lager..

Mvh

Susanne

Prøv, at kontakte alle banker i Danmark, man kan jo være heldig. Bare så længe du er åben omkring din gæld og ikke skjuler noget for bankerne du spørger, så tager de dig meget seriøst. Måske hvis du tog ekstra arbejde for, på den måde, at tjene ekstra kunne hjælpe på sagen?

Find alle de bedste iværksætterbøger på www.bedste-ivaerksaetter-boeger.dk

Tilmeldt 25. Jul 13
Indlæg ialt: 296
Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sunsanne

Det bliver helt afgjort op ad bakke at få et lån. 30K er ikke mange penge (for dem der har dem) men er der en ting finanskrisen har lært finansieringskilderne så er det at man skal udvise påpasselighed med at udlåne til personer i RKI.

Hvad kan du gøre? Jeg tvivler på at du får noget ud af at smide 1000 kr. efter en Amino Kapital annonce.

Det er meget svært at vurdere dine alternative muligheder hvis du ikke fortæller mere om din forretning og hvad pengene skal bruges til? Har du betalt husleje som långiver kan få sikkerhed i? Skal lånet gå til at købe letomsættelige aktiver? Har du overvejet om det vil give mening at overveje virksomhedspant?

BR

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror, at din største chance vil være at låne af familie og/eller venner, selvom jeg i udgangspunktet normalt fraråder det.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)