Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opret test miljø på webshop, til godkendelse hos Nets ?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal til at tilbyde Dankort betaling på min webshop (Magento), som allerede kører. Men før Nets kan godkende min webshop, skal de jo se en udgave med dankort logo og dankort betaling. hvis jeg installere dette nu, vil mine kunder jo tro at jeg tager Dankort, så derfor skal jeg have lavet et testmiljø, hvor Nets kan gå ind og kigge.

Jeg har selv opsat min wesbhop og har en smule styr på det, men et testmiljø - der er jeg helt blank!. Er det lige til, eller skal jeg have fat i min webhost, så de kan sætte det op, eller er det et flueben i Magento admin der kan klar det ?

- kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Et testmiljø skal være adskilt fra din produktionsshop hvorfor det ikke bare kan være et flueben. Du skal lave en ny installation under evt. et subdomæne. Alternativt kan du tage den du har og kopiere den over.

Du bør også bruge testmiljøet når du skal afprøve nye plugins eller når du skal have lavet noget specielt - så faktisk burde du allerede have et testmiljø nu.

Dit testmiljø bør derudover være password beskyttet så det kun er dig der kan komme derind.

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak :)

Så som jeg forstår det, så skal jeg have fast i min webhost. Så burde de kunne hjælpe mig med en kopi af min webshop, på en anden adresse end den der peger på min nuværende webshop.

- kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

KS71:
Så som jeg forstår det, så skal jeg have fast i min webhost. Så burde de kunne hjælpe mig med en kopi af min webshop, på en anden adresse end den der peger på min nuværende webshop.

Hvis de yder den support. Ellers bør det være dem der har installeret din shop og sat den op for dig der fra starten burde have sagt det og gjort det.

Fra Dalgasgade 11, Herning
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 763
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Dennis  | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning 

Seriøs Magentohosting

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Dalgasgade 11, Herning
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 763
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Henriksen:

Powerhosting:

Hvad med udelukkelse af søgemaskinerne?

Et testmiljø er ikke kun at skrive at det er en demoshop. Det skal også betragtes som en "legeplads" hvor man kan smadre shoppen og bygge den op igen uden at udefrakommende sidder og kigger med (inkl. søgemaskinerne).

NOINDEX NOFOLLOW er en udemærket idé på testmiljøet. http://wikigento.dk/midlertidig-url-til-magento-og-index-follow

Dennis  | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning 

Seriøs Magentohosting

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Powerhosting:
NOINDEX NOFOLLOW er en udemærket idé på testmiljøet. http://wikigento.dk/midlertidig-url-til-magento-og-index-follow

Det kan godt være at jeg er af den gamle skole :) Men jeg vil altid anbefale at man har det lukket af med (i tilfælde med Linux) .htaccess login såldes at der er HELT lukket af.

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Henriksen:
Hvis de yder den support. Ellers bør det være dem der har installeret din shop og sat den op for dig der fra starten burde have sagt det og gjort det.

Det gør de. Har lige snakket med dem og det har sat en testserver op til mig :) så langt så godt :)

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)