Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er 50.000 + FB likes værd

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer 

jeg eg har brug for en prissætning i forhold til annoncering, redaktionelle omtaler mm på min FB side. Hvad ganger i jeres "likes" med i forhold til email marketing

Giver følgende mening..

50.000 x 15 % x pris kr. Pr like. ( 15% ser et opslag) 

Jeg er klar over at stk. pris bliver højere jo dybere man segmenterer...

Tilmeldt 21. Aug 14
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Dit spørgsmål giver ikke rigtig mening.

prøver du at finde ud af hvor meget du er villig til at betale for ny likes eller ?

Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg prøver at finde ud af, hvad jeg kan tage for at annoncere for tredjepart bla. via min fb gruppe..

Tilmeldt 21. Aug 14
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

XoXo:

Jeg prøver at finde ud af, hvad jeg kan tage for at annoncere for tredjepart bla. via min fb gruppe..

Du kan ikke fastsætte en pris baseret kun på antallet. Din pris skal baseres på hvor relevante de er, og hvor aktive de er. En hvilken som helst seriøs person vil også vide hvad din konvertering er.

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Det grænser til bedrageri at tage penge i forhold til likes (som i 99% af tilfældene er fake)

Du kan tage en pris der ligger i nærheden af 2øre per pageview per måned...

Tilmeldt 12. Jul 13
Indlæg ialt: 219
Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det er en tilfældig side som fx. "Jeg elsker at sove længe om morgenen",
så er det nærmest intet værd.

Er det derimod en side som fx. "Seje iPhone covers", så er den måske en del værd
for en webshop, som sælger iPhone covers - det ville da i hvert fald være interessant for webshops
som fx. sesus

Har du derimod en side om "Den flotteste mode i 2014", så kan den være interessant
for en tøjbutik som Stylepit.

Er det en side om "Rejsedestinatoner" eller lignende turistede ting, så er det godt at bruge til at promoverer
nye indlæg på fx. en rejseblog eller lignende. 

 

Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Tak for alle indlæg.

1) Der er tale om en nichegruppe, med en snæver målgruppe i forhold til eks. "jeg elsker at sove længe mfl.

2) Jeg er helt med på at prisen afhænger af konverteringer, shares mm.
Et eksempel fra i går søndag - et indlæg har på 4 timer en rækkevidde på +7000 personer.

Mit spørgsmål går på en likvid og brugbar formel - på samme måde, som var det email marketing.

Mit forslag (antal likes x gennemsnitlige konvertering i % x pris pr like) - Jeg mangler prisen.

Er der andre og bedre formler?

De bedste hilsner

Tilmeldt 12. Jul 13
Indlæg ialt: 219
Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er mere interessant at kigge på antal interaktioner(Likes, Kliks, Kommentarerer, Shares)

En rækkevidde på +7000 personer betyder vel bare at 7000 personer har set annoncen,
det er vel forfærdeligt dårligt HVIS det fungerer som en helt almindelig kampagne, og man kan forvente en CPA
på et par procent maks.

Så den annonce er altså ikke mere end 100 kroner værd maks IMO.

 

Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er langt over 200.000 i dag. De +7000 var ment som et eksempel i forhold til aktivitet, målt på en time.

Jeg mangler stadig en udgangspris pr aktivitet, like mm. Eks.. 0,27 kr.

Tilmeldt 12. Jul 13
Indlæg ialt: 219
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

XoXo:

Vi er langt over 200.000 i dag. De +7000 var ment som et eksempel i forhold til aktivitet, målt på en time.

Jeg mangler stadig en udgangspris pr aktivitet, like mm. Eks.. 0,27 kr.

På vores gode kampagner har vi 0,5 øre til 2 kr pr aktivitet. Men igen kommer det an på så meget.

I sidste ende kommer det jo an på hvor godt du kan sælge det til et eventuelt firma.

 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)