Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til webshop

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Gilleleje
Tilmeldt 27. Jul 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen,

Jeg vil starte en websphop med kosmetikprodukter. Prolemmet for mig er, hvilket platform jeg skal vælge.

 Den skal være nemt for mig at redigere. Jeg har fået anbefalet Shopify.com og Dandomein.dk

Hvor meget vil det koste at få lavet en webshop? Jeg er helt uvidende omkring dette emne.Smile

MVH

Joki

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

De 2 du har udvalgt kan det være lidt svært at give præcise priser på.

Shopify tager en procentdel af din omsætning 0,5% ved $179 pr. måned, 1,0% ved 79$ pr. måned eller 2,0% ved 29$ pr. måned. Hvis du feks omsætter for 20.000 om måneden og vælger modellen til 79$ så bliver din månedlige betaling ca kr. 850,- eller omkring 10.000,- årligt.

Dandomain starter ved 199,- pr. måned her skal du blot være opmærksom på, at du er nødt til at have nogle ekstra moduler som "Betalingsmodul" kr. 99,- "Avanceret Designer" kr. 99,-  "Mobilmodul" kr. 99,- så en minumumspris omkring da kr. 500,- eller ca. 6000,- årligt. Hertil kommer design af siden som vil koste alt fra et par tusinde og opefter.

Når du omtaler nemt at redigere i, så vær opmærksom på, at hvis du selv skal rode med design, så kræver det indgående kendskab til kode og naturligvis flair og viden om grafisk opsætning.

Held og lykke.

Fra Gilleleje
Tilmeldt 27. Jul 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ingen kendskab til koder. Jeg forestiller mig at jeg betaler  for opsætning og designet og bagefter kan selv fjerne eller tilføje nye produkter.

Hilsen

Jolanta

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jolanta!

Jeg ville sagtens kunne hjælpe!

Jeg tilbyder lige nu en 

Skriv til mig hvis du er intresseret.

Vh. Jonathan 

Fra Odense
Tilmeldt 4. Dec 13
Indlæg ialt: 7
Fra  Prodea Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Joli, 

Jeg har selv startet en webshop i Shopify, og kan af erfaring sige at det ikke er den nemmeste og billigste løsning i længden. 

Det nemmeste for dig vil være at få opsat en hjemmeside i Wordpress og derefter få en introduktion til hvordan du selv tilføjer og redigerer i dine produkter. 

Med en webshop i wordpress har du nogle startudgifter så som opsætning af siden og oprettelsesgebyr hos et webhotel. Derefter er de eneste løbende udgifter dem som du skal betale for dit betalingsmodul (epay, eller quickpay er gode) og dit webhotel (meebox er 10kr/md). 

Venlig Hilsen 

Laust 

Fra Gilleleje
Tilmeldt 27. Jul 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak,

Jeg har fået det info jeg manglede. Jeg er blevet lidt klogere på området. Nu skal jeg tænke mig om hvilken vej jeg skal går.

Mange tak en gang mere.

God dag til alleSmile

Venlig hilsen

Joki

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 487
Fra  Happykids Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

En anden mulighed er C-soft deres shops koster 99 for V1 og 299 for V2 Pro shop pr. mdr

Bruger selv deres V2 system og det er utroligt let at finde rundt i og deres kundeservice er i top.

vh

Henrik

Fra Brønderslev
Tilmeldt 12. Mar 14
Indlæg ialt: 54
Fra  CupBranding.dk Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Joli

Jeg kører selv min virksomheds webshop gennem wordpress, og vil klart anbefale det :-)

Det udbyder en masse gode gratis temaer, og fungerer rigtig godt, selvom man er ny til det med kodning.

Det bedste er at det er forholdsvis billigt med priser til omkring 110 kr om året for et bronze webhotel dog med oprettelsesgebyr på ca. 110 kr hos UnoEuro, samt domæne for 55 kr. årligt med oprettelsesafgift på 65 kr. + Du får egen mail med til virksomheden

Venlig Hilsen
Victor  

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)