Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger hjælp til at finde freelance sælger

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Mar 14
Indlæg ialt: 16
Fra  Graphia reklame & marketing Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger en god freelance sælger, der skal hjælpe mig med hjemmeside salg i hele landet.

Er der nogen der kan anbefales ?

Person skal have høj fokus på god service, være god til at "læse" kunden i telefonen og stå til rådighed min. 2 dage om ugen i dagtimerne.

Hilsen

Helle Hollen

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Roskilde
Tilmeldt 12. Nov 13
Indlæg ialt: 30
Fra  Café Fjordglimt Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Jeg har erfaring med at arbejde freelance og har også en del års erfaring som sælger. Derudover har jeg 10 års erfaring med kundeservice, både face-to-face og via telefonen.

Du må gerne sende mig en privat besked, hvis du vil høre nærmere.

Med venlig hilsen

Stine

Fra Ølstykke
Tilmeldt 27. Feb 15
Indlæg ialt: 93
Fra  Phoner2support - Mødebooking, Telesalg & Salgstræning Rindom & Co. Consulting ApS Skrevet kl. 07:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Helle,

 

Jeg ved ikke om du blevet klogere på at finde en freelance sælger - ellers vil jeg rigtig gerne bistå til et uforpligtende møde hvor jeg kan fortælle omkring fordelene ved at bruge en som mig :)

 

Jeg ejer af virksomheden www.phoner2support.dk og har arbejdet med telemarketing de senest 12år, hvor største delen af tiden har været som ekstern konsulent med henblik på at optimere andre virksomheders bundlinje.

 

Håber det giver mening.

 

Du også velkommen til at læse mine blog indlæg hvor jeg giver råd, vejledning & fortæller om hverdagen som sælger.

 

Med venlig hilsen

Jannich Rindom

Mødebooking, Telemarketing & Salgstræning

www.phoner2support.dk

Jannich@phoner2support.dk

mødebooking Roskilde

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)