Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har din virksomhed brug for en tolk ? Russisk/Ukrainsk - Spansk og Engelsk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Da min ukrainske kone går i sprogskole, hvilket er ulønnet men undervisningen er gratis så søger hun nogle arbejdsopgaver som tolk. Hun taler følgende sprog Russisk / Ukrainsk / Spansk / Engelsk samt Dansk alle sprog skrives og tales på meget højt niveau dog er Dansk på middel niveau på nuværende tidspunkt, hvilket jeg træder til hvis nødvendigt.

Har du nogle samarbejdspartnere eller leverandører du skal forhandle med kan hun også løse denne opgave på dine vegne.

Det kunne være Freelance opgaver eller Deltidsarbejde. Prisniveauet er afhængig af opgaven og antal timer, men i et prisleje alle kan være med. Du er velkommen til at beskrive din opgave og sende den i en PM så vil vi give et uforpligtende tilbud. eller har du yderligere spørgsmål besvarer jeg gerne her i tråden. Tak.

 

Ellers må i have en fantastisk dag derude allesammen.

 

Mvh

Frank Rasmussen

 

Officewarrior.dk  Mens Accessories

 

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Tak for alle de henvendelser der er kommet i PM :-) Det super lækkert. Vi kan stadig tage flere opgaver hvid du mangler en oversætter/tolk til mundtlige eller skriftlige opgaver eller lign.

 

God weekend derude :-)

 

Mvh

Frank Rasmussen

Officewarrior.dk  Mens Accessories

 

Tilmeldt 19. Sep 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frank

Jeg har en veninde som har brug for at få tolket en samtale russisk/spansk. Er din kone stadig interesseret i en opgave?

Venlig hilsen

Per Willer

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)