Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kundeservice email deles af flere - hvordan gør i?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 15. May 06
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude,

Jeg vil gerne kunne dele en email blandt flere medarbejdere, f.eks. en kundeservice email. Hvilke system bruger i til det?

Jeg vil gerne kunne se om en mail er læst, og hvem der har gjort hvad ved den. Således at man nemt kan se om der bliver taget hånd om en givet sag. optimalt også kunne tilføje kommentarer (til intern brug), angive statusser eller som min. flytte mails til forskellige mapper.

Takker for imput :)

Fang mig hvis du vil have god smag i munden - alt i spiritus og barudstyr hos MixMeister.dk

Fra Bramming
Tilmeldt 24. Jun 14
Indlæg ialt: 155
Fra  B-WEB Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder til at du skal have fat i et sagsstyringssystem. F.eks. Gemini kan klare det du efterspørger. Men der findes også mange andre. :)

God jagt.

Fra Janderup
Tilmeldt 21. Jul 14
Indlæg ialt: 6
Fra  TempraGaming Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har oprettet en Gruppe på min Gmail til det.

den bruger min Support Email adresse det er ret nemt. Det var bare en ide hvis du var interesseret.

MVH Ulrik Josefsen

Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det er værd at kigge på www.focalscope.dk , som netop er bygget til dette foremål.

Du får også live chat med i løsning.

Mvh, Thomas

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kører p.t. med en prøveperiode på Zendesk, og det virker super godt, så det vælger jeg. Nok i den mindste version til at starte med.

Mvh Carsten

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. May 06
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Tak for svar! Jeg tror Zendisk er et godt bud, bruger alligevel også deres chat. 

Fang mig hvis du vil have god smag i munden - alt i spiritus og barudstyr hos MixMeister.dk

Tilmeldt 12. Apr 11
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Check også http://axosoft.com. Deres helpdesk kan også dette med at løse servicesager
Lasse

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. May 06
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg prøvet Zendisk overfladisk - og det virker til kun at være til tickets/sager. jeg søger ét system som kan håndtere alle mails - altså både fra kunder, fra leverandører, partere osv. 

Det optimale ville være:

én mail til virksomheden f.eks. info@...

Flere bruger i virksomheden kan åbne denne

- Mails filtres, så de kan opdeles i mapper og evt. automatisk tildeles en bestemt bruger og/eller bestemt status

- Mails der ikke bliver filtret ender så i den normale indbakke, og kan derfra behandles

- Alle kan se om en mail er læst og af hvem, og hvad der er sket med denne (svarer på, ændret status, tildelt en bruger etc)

- Alle brugere har adgang til en liste over mails som kræver deres opmærksomhed

- Alle brugere har deres eget navn på udgående emails, og svar til dem bliver automatisk tildelt dem

- Lever op til dagens standard af features som findes i diverse mail programmer

Jeg ønsker altså at alle har adgang til alle mails, men at de kan filtres og tildeles de brugere af systemet som skal tage sig af dem. 

Jeg har prøvet mange systemer efterhånden, CRM mv, men har ikke fået ét som kan overstående. Er det virkeligt så avanceret? 

Fang mig hvis du vil have god smag i munden - alt i spiritus og barudstyr hos MixMeister.dk

Tilmeldt 12. Apr 11
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :

He he ja det lyder ret avanceret.

Ganske smart men heller helt ikke i nærheden af noget jeg har set.

Det er et par enkelte ting som nok er teknisk svært

- "Lever op til dagens mailprogrammer". De fleste sags / ticket systemet jeg har set har stadig en del vej at gå for at nå outlook

- "én mail til virksomheden f.eks. info@..."

- Alle brugere har deres eget navn på udgående emails, og svar til dem bliver automatisk tildelt dem

Det kan kun gøres med tracking nummer af en slags og stiller store krav til at dem i den anden ende holde det samme subject.

Jeg tror at stadig det er et ticket system du skal i nærheden af.

- Du ønsker at holde "tråde" altså mail ind, svar, svar retur etc samlet => det er en ticket.

- Du ønsker audit track (Status, tildelt etc på en mail, eller rettere på en ticket)

Vi bruger som sagt http://www.axosoft.com/help-desk

Og den ville kunne opnå det som du beskriver. (gælder sikkert de fleste sådanne systemer)

Man deler alle sager op i projekter i mange niveauer - og fx jeres skal vel i øverste niv. deles i kunder / leverandører / partnere eller noget.

Vi bruger det primært til support@, men personligt lægger jeg alle opgaver jeg har med kunder i systemet - og herunder også de mails der er med externe partere og leverandører omkring en kundesag.

/Lasse

Fra Askeby
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 492
Fra  Pronto Callcenter Skrevet kl. 08:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne det gøres så simpelt at alle hiver mailadressen ned på deres pc med imapindstillinger og individuelle signaturer og så smider besvarede mails over i en "done" mappe når de er behandlede?

Telefonpasning her.

Ingen binding, intet abonnement, 14 dages gratis og uforpligtende prøveperiode

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)