Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktion af kvalitetsurkasser

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 178
Skrevet kl. 08:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

nogen der kender til et firma, som producere den lille boks bagpå, som driver viserne på et væg-ur.

Det skal ikke være low-cost/-kvalitet og så lydløst som muligt når den klikker viserne rundt - om det er alm aaa-batterier eller en anden/dyrere løsning er ikke så vigtigt. Mest optimalt, hvis sekundviseren kunne køre rundt som f.eks. på et Rolex i en lang rolig bevægelse, der ikke er "store" klik.

Skal sidde bagpå et ur i prisklassen 2.500+ i en lidt dyr træsort.

mvh stig

Tilmeldt 22. May 10
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du kan nøjes med en sæt standard visere med standard længde, farve og udseende (som passer og plejer at følge urværket enten gratis eller til lille merpris), burde det ikke være problem et finde kvalitets quartz urværk med AA batterier som har rolig bevægelse. Dvs. man er fuldstændig fri for den irriterende "klikkende" bevægelse som de bliige quartz urværke har...

Send mig en PM med detaljerne omkring viser, mulige størrelse begrænsninger, styktal og så finder vi ud af det.

Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 178
Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

OK - jeg vender tilbage.

Du kan evt lige sende mig din email på stig@shares.dk.

Det er først til senere - er i undersøgelsesfase. Første produktpalette er interiør til spisebordet, som vi skal på messe med i næste måned.

Herefter skal vi beslutte, hvad næste område vi skal lave produkter i samme materiale til - og her kan uret komme i spil, men det afhænger af kunde feedback.

Vi er først ved at få de første produkter på markedet.

mvh stig

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)