Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil starte Export firma

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Aug 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 01:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg vil gerne starte et Export firma, men indtil nu synes jeg ikke der er nogle ordentlige forklaringer på internettet om hvordan hele processen foregår, hvor mange penge skal man have til rådighed for at starte?, skal man selv betale for fragt af produkterne?, er der nogle licens aftaler man skal have eller lignende?. Det er bare nogle af de spørgsmål jeg har.

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 06:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad vil du eksportere? Hvortil? 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 06:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Man kan undre sig over at du vil starte et eksportfirma uden at vide noget som helst om eksport.  Hvad er det for vare du gerne vil eksportere?

Tilmeldt 18. Aug 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved skam godt nogenlunde hvordan Export foregår, men der er stadigvæk ting jeg ikke ved præcist, som nærmest virker umulige at finde på nettet, og jeg troede man kunne spørge herinde om råd, men det kan man åbenbart ikke uden dumsmarte bemærkninger, selvfølgelig vil jeg da lige finde ud af hvordan det virker indtil mindste detalje inden jeg begynder med det, og man lære det sku da fra et sted fra ik?, man er jo ikke født med den viden.

Tilmeldt 18. Aug 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange forskellige produkter, men til at starte med vin, til Danmark fra et andet EU land, mere vil jeg helst ikke sige.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)