Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brugerbetaling på Facebook gruppe.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Sep 10
Indlæg ialt: 78
Fra  Mester.dk Skrevet kl. 00:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige et hurtigt spørgsmål til panelet:  Er brugerbetaling på en Facebook gruppe lovlig ?  Det er ikke noget jeg selv er involveret i, men udspringer af en diskussion.  Og jeg synes ikke man kan Google sig til noget resultat.  Der  er ikke noget salg i forbindelse med gruppen.  Det er ren betaling for at være med.  

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 06:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor skulle det være ulovligt?

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Tilmeldt 19. Sep 10
Indlæg ialt: 78
Fra  Mester.dk Skrevet kl. 06:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Aner det ikke min holdning er også at det er lovligt :-)  men  vi kan ikke finde noget der henviser til det overhovedet. Så det er nok bare fuldt lovligt.  Fb er jo grundlæggende et gratis medie  hvad grupper angår så tænkte at der måske var regler.   

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 07:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan jo godt risikere at de brugerbetingelser du har accepteret ved oprettelse af din bruger indeholder regler om brugen af grupper.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Tilmeldt 19. Sep 10
Indlæg ialt: 78
Fra  Mester.dk Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige i det tilfælde her, er det noget der bliver vedtaget efter 2 års eksistens.  Og dem der ikke vil betale bliver naturligvis slettet.  Så man kan sige at forløbet er der for så vidt ikke noget i vejen med,  men flere har udtrykt tvivl om om FB vil acceptere at der tages penge for en af "deres" gratis grupper.  Og hvem "ejer" egentlig gruppen ? FB eller gruppe opretter.    Som sagt, Google giver ikke noget svar men jeg hører i min øresnegl at nogen har sendt en forespørgsel direkte til FB.  Så må vi se.  Ville bare høre om nogen er stødt på fænomenet før.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)