Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ang oversættelses job

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Aug 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg er engelsk studerende på UNI og har lavet lidt oversættelses arbejde for nogle venner og familie. 

Jeg har nu fået et tilbud om at blive freelance oversætter. Arbejdet består af at Logge ind på en website  – kopiere den engelske tekst til ”google-translate” eller anden oversættelse og tilrette til forståeligt dansk.

Teksterne er mellem 5-10 linjer, omkring 80 til 100 ord, jeg skal lave cirka 100 om dagen.

Da jeg ikke har nogen erfaring med det, vil jeg gerne vide hvor lang tid det cirka vil tage og hvor meget jeg skal tage for det.

Hvis der er nogen der har arbejdet med oversættelser, vil jeg være meget glad for at høre hvad i tager for det og hvor meget tid i bruger på en oversættelse.

MVH Morten

Fra Ribe
Tilmeldt 21. Jan 14
Indlæg ialt: 64
Fra  hockeystuff.dk Skrevet kl. 00:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv det af!
Gå ind på et par engelske sidder og kopier ca. 100 ord. Oversæt dem og se hvor lang tid det tager for dig!
Du kan gøre det nogle gange og til sidst finde et gennemsnit for, hvor lang tid det ca. tager :)

mvh. Emil

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 00:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vil være både hurtigere og bedre at oversætte fra bunden af end at tilrette Google T.
Jeg har gjort denne erfaring med oversættelse svensk-dansk. Jeg er sikker på, det også gælder engelsk-dansk.

Venlig hilsen

Hans 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)