Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor køber mine kunder ikke? Kun 0.54% konvertere

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis hastighedsoptimering ikke er din stærke side kunne dette tilbud måske overvejes, koster ikke en formue: (Intet med det at gøre, syntes bare det virker fornuftigt)

http://www.amino.dk/forums/t/232034.aspx

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra kolding
Tilmeldt 26. Sep 12
Indlæg ialt: 175
Fra  Train4More Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Nu har de andre listet en del ting som jeg er enig i meeennn…  nu kendte jeg ikke dit site i forvejen og vidste ikke hvad den var med

1. jeg læser din hjemmeside adresser som mis-sa-mour, så da jeg så det var en sex side, kom det lidt bag på mig… 

2. fjern det billed af dig selv under kundeservice.. nummeret er fin nok. og så smid billedet af dig selv ind under "om os"    hvis jeg skal ringe til en sex shop på et eller andet tidspunkt, så forventer jeg af en eller anden grund at det er en kvinde der tager telefonen… :/

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Du kan tro det er værdsat, og har også tidligere lyttet til dig men visse ting er problematisk at lave siger min programmør.

Jeg har dog taget samtlige ting og lige vidergivet til min programmør, skrevet og fortalt så det burde ikke være at misforstå.

Eneste ting jeg ikke kan finde ud af hvad du mener er: 

"Det er alt for svært at se hvordan man betaler for sin ordre 

Få lavet en STOR FED grøn knap hvor der står "Gennemfør ordre", "Gå til betaling" også kommer der det popop. Det element du har ligenu er VIRKELIG en konverteringsdræber."

(Hvor er vi henne på siden nu?) 

Det er sku god karma, så er spændt på at se om det kommer til at rykke noget. 

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars.

Netop alle forventer faktisk at få en kvinde i røret, så når jeg så siger det er Jesper, så bliver folk stille og spørger om de har ringet korrekt og det hele bliver akkavet for kunden, så faktisk for at eleminere det problem så vil jeg bevidst vise at folk ringer til en mand. 

Har hørt meget positivt respons fra kvinder at jeg viser mit ansigt, men jeg kan så høre at den mandlige del ikke ser det som positivt at jeg vælger at vise så personlig en ting. Så ja, pest eller kolera - Jeg vælger min nuværende løsning lidt endnu :)

 

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Fra kolding
Tilmeldt 26. Sep 12
Indlæg ialt: 175
Fra  Train4More Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

nu ved jeg ikke hvordan din personlige status er lige nu, meeeenn skulle du have en kvindelig partner i livet, så hør da om hun kan klare kundeservice posten, hvis det er det er et problem… :P hvis jeg ringede og en mand tog telefonen, skulle jeg lige trække vejret en ekstra gang, men skulle nu nok få sagt hvad jeg havde at sige :) men held og lykke dude ;)

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)