Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor køber mine kunder ikke? Kun 0.54% konvertere

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes jeg bruger rigtig meget best practise på min shop, jeg har kun en bouncerate på 0.67% og de er på min shop i 2.29 sekunder.

Jeg håbede lidt i kunne komme med et par fif til hvorfor man ikke har lyst til at handle på min shop?

www.missamour.dk  

Hvad gør din webshop anderledes og konvertere din webshop ligesom gennemsnittet på de her 1-2%? 

Mvh. Jesper 

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Tilmeldt 13. Jun 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

1 så er den rigtigt rigtigt længe om at loade for mig sidder på 2n 20 mbit linje hjemme. Når jeg hopper rundt på siden er den også temmelig langsom, op i mod 10 sekunder skulle jeg vente på en side loadede op.

2 min personlige holdning er når jeg går ind på en af dine undergrupper, så det første jeg ser er et billede, men skal faktisk scrolle for at se et produckt.

3. Generelt så virker den for mig ikke særligt indbydende, der er f.eks en grafik fejl med din søgeknap, den sidder inde i søgefeltet på min chrome browser. Forsiden virker for rodet og ikke overskueligt sat op. Her er det min personlige holdning, ikke lige hvad der ka gøres bedre.

Men vigtigst er ihvertfald din speed på sitet, jeg var allerede hoppet videre efter første klik.

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hastigheden er ihvertfald noget du kan arbejde på, vil helt sikkert hjælpe både med konvetering men også SEO.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 18. Aug 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper,

Ligesom det allerede er blevet nævnt, så tror jeg det vil hjælpe at få mere fart på din side.

Google har et fint værktøj (PageSpeed Insights), som analyserer din side, og kommer med forslag til, hvad du kan gøre for at optimere den.

Håber det kan hjælpe dig :-) 

Fra Herning
Tilmeldt 22. Aug 10
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Når jeg havner på forsiden, blev jeg fremvist ét enkelt produkt. Nu gør jeg ikke rigtig i den slags produkter, så det tog mig også lidt tid at finde ud af hvad det overhovedet var, da det kun stod lidt "småt" i nederste hjørne af billedet.  Måske det bare er mig..

Jeg synes dit design virker meget "stort". Nu sidder jeg på en bærbar med en opløsning på 1366x768. Det første menupunkt jeg kom ind, kunne jeg rent faktisk ikke se et eneste produkt, uden at skulle scrolle ned. 

Når vi er inde omkring design, skal du vide, at dine ikoner øverst er lidt grumsede, og dit søgefelt sidder ikke ordentligt i Google Chrome.

Yderligere, så er jeg sikker på du mener det godt og for at skabe en form for seriøsitet omkring din shop, men hele din "Ring til xxxxxx nummer og få en snak med Jesper", tror jeg lidt virker meget modsat - hvis du forstår. Nu sælger du sexlegetøj og andre erotiske ting. Det kunne lige så godt være de kunne ringe og få en lummer samtale :) 

Tilmeldt 12. Jul 13
Indlæg ialt: 219
Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay Jesper. Nu giver jeg dig lidt tips som i hvert fald vil give dig en 50% bedre konverteringsrate. Bare lige et skud fra hoften. For hold da op hvor er dit checkout forfærdeligt. 

Hvad hjælper det, hvis du alligevel ikke implenterer den feedback du tidligere har fået?

Du viser stadig ikke VISA og Mastercard på din Checkout side, hvilket jeg mener er katastrofalt ikke at gøre.(Dette foreslog jeg også sidst du bad om feedback).

Dine GA tal er ikke rigtige

Derudover må du have DOBBELT GA kode på din webshop. 0.67% bouncerate er der INGEN der har.

Fjern forstyrrende elementer

Fjern også de 2 forstyrrende elementer i baggrunden(kvinden og manden).

Folk behøver ikke at indtaste en adgangskode, det er ligegyldigt, få den oprettet automatisk

Også KRÆVER du at folk bliver oprettet hos dig. Du behøver ikke at fortælle folk
at de så får en konto hos dig. Fjern kodeord feltet, og sørg for at folk bare bliver oprettet automatisk, og får tilsendt
en kode eller lignende(Det gør vi).

Gør det lidt mere simpelt

Istedet for at komme med så meget her information "Anonym afhentning i nærmeste Postbutik/Postboks", så skriv istedet for Post Danmark.

Det er alt for svært at se hvordan man betaler for sin ordre 

Få lavet en STOR FED grøn knap hvor der står "Gennemfør ordre", "Gå til betaling" også kommer der det popop. Det element du har ligenu er VIRKELIG en konverteringsdræber.

Guide nu dine kunder lidt lettere ved betaling

I dit POP UP vis Mastercard og Visa kort ved Paypal. Folk ved altså ikke hvad EPAY er, og det rager dem da en papand. Dit job er KUN at guide dem videre til det rigtige sted at betale.

ULOGISK

Kundens øjne søger ned mod højre hvor du viser en RABATKUPON boks. Dette giver INGEN mening i forhold til at man ved betaling skal trykke på en boks i midten. Prøv at få rykket rabatkupon før betalingknap. 

 

Tilmeldt 8. Aug 14
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Virker fint fra min iPhone..
Men ved du noget om hvor mange mænd der besøger ca dit site i forhold til kvinder bare mere fordi at det der fangede mit øje først var den gule kasse med tilbud på penisringen til mænd. Måske skal pladsen bruges på et godt tilbud til kvinder eventuelt.

Men lige en ting: Hvorfor skriver du på forsiden at det er en penisring til mænd?
Så vidt jeg ved så er det nu kun mænd der er født med en penis(næsten) så er til mænd ikke overflødigt?

Og så ja når jeg prøver at Google sex legetøj så gav jeg op efter side 4.

Fra Greve
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 553
Fra  dymagic Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

WebShopSpørgsmål:

Dine GA tal er ikke rigtige

Derudover må du have DOBBELT GA kode på din webshop. 0.67% bouncerate er der INGEN der har.

trackPageview fremgår intet mindre end 4 gange på forsiden - så der er i hvert fald et sted at starte, hvis man vil have korrekte tal...

Fra Aarhus C
Tilmeldt 31. Jan 12
Indlæg ialt: 405
Fra  Bleep Films Eberhard IVS Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper, 

Udover det feedback du allerede har modtaget, så har jeg nogle ekstra forslag til hvad du også kan gøre. Jeg har netop skrevet et indlæg på min blog omkring hvordan du kan øge dine chancer for salg med op til 64%, blot ved at implementere små videoklip på din webshop. Du kan læse indlægget her

Jeg håber du kan bruge min feedback.


Mvh.
Tobias 

Co-Founder & CEO @EasyPoker

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har netop forsøgt at forbedre min speed, ved at hoste min webshop på cloudflare.com som er en cloudhosting, men må hvis få en ekspert til at gå mere i dybden med mit speed på sitet. 

Jeg for straks rettet de små design fejl, det er hurtigt at tage fat i dem. 

Hastigheden for jeg også nogle til at se på, for det skal selvfølgelig bare gå stærkt. 

I har helt ret med at kategoribillederne fylder meget, men skal jeg helt fjerne dem eller bare minimere dem så man bedre kan se at der er produkter på kategorisiderne? 

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)