Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg skal til at aflevere en forretningsplan til nogle investorer...men laver man et tavsheds dokument til hver især?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Nov 13
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer

Jeg har lige et spørgsmål, som jeg håber der er en eller flere personer der kan hjælpe mig med.

Jeg skal til at aflevere en forretningsplan til nogle investorer...men hvad gør man inden man aflevere den til dem?

Skal man lave et dokument til hver investorer om tavshedpligt? Eller hvad stiller man op, så de ikke tager ideen?

Håber at få lidt hjælp fra en af jer derude.

MVH

Arne

Tilmeldt 21. Aug 14
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal vurderer med dig selv om det er en seriøs of erfaren investor

hvis ja så ville jeg ikke tænke så meget over det. Men hvis det bare er en person der godt kan lide din ide , og har lidt penge. Så ja.

Bare husk at ingen ide kan beskyttes 100% så snart du går i luften er der folk som vil lave en kopi af det du har.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

som diedeutsche siger - det meste (eller alt) kan jo kopieres siden -men for at få en NDA underskrevet så skal man generelt være villig til at lukke en del op for posen. En investor vil generelt være imod at underskrive tavshed, hvis han ikke aner hvad han skal være tavs om. Måske han har ideen i forvejen - måske han udelukker sig for en masse. Så luk op langt hen - uden at gi de nødvendige detaljer, så kan man normalt få NDA underskrevet. Hvor godt den virker, afhænger af hvor præcist den er udformet, og skabeloner er ret værdiløse. Læs evt lidt RÅD FOR AT GØRE INVESTOR TILFREDS bare til inspiration

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)