Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Shoporama, Shopify osv hvilken skal man vælge?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Kevinff:
Hvilken platform mener du så man skal vælge? er shopify helt ude og skide på SEO fronten eller er det til at have med at gøre?

Det rigtige svar på det er "det kommer an på", jeg kan ikke anbefale det ene frem for det andet uden at kende meget mere til opgaven og hele det bagvedliggende setup end det er muligt i en debattråd på et forum.

Personligt kan jeg godt lide at arbejde med Shoporama, jeg har ikke mødt begrænsninger i det jeg har arbejdet med på den platform. Men jeg har heller ikke haft brug for integration med Navision f.eks.

De bedste hilsner
/BRian 

Tilmeldt 10. Apr 12
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Reinhold Jensen:
Personligt kan jeg godt lide at arbejde med Shoporama, jeg har ikke mødt begrænsninger i det jeg har arbejdet med på den platform. Men jeg har heller ikke haft brug for integration med Navision f.eks.
Shoporama var også mit første valg i et stykke tid indtil jeg fik afvide at det ikke var "1-2 click installers" på de "apps" som det er i feks shopify (ved ikke hvorfor jeg havde fået den tanke) dvs man højst sandsynlig skal betale sig fra det hvis man ikke er særlig IT kyndig og lige på dét område er jeg på ingen måde IT kyndig :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 4. Sep 12
Indlæg ialt: 125
Fra  Kukuk.dk Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor skulle man få brug for at vælge ShopOrama fra senere hvis det fungerer? Flere steder på forummet lyder det næsten som om, at hvis business vokser må man skifte platform...

Er der nogen der kan fortælle mig hvor mange standard temaer der findes i ShopOrama, da jeg kune kan finde 3 stk. I demoen..?

Tilmeldt 10. Apr 12
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Majgaards:
Hvorfor skulle man få brug for at vælge ShopOrama fra senere hvis det fungerer? Flere steder på forummet lyder det næsten som om, at hvis business vokser må man skifte platform...

Er der nogen der kan fortælle mig hvor mange standard temaer der findes i ShopOrama, da jeg kune kan finde 3 stk. I demoen..?

Grunden er somregl at systemer som magento og prestashop stortset er "endeløse" i muligheder for udvidelser og du skal ikke betale månedlig ekstra gebyr ved at tilføje flere og flere "addons" (taler shopify her). Dog kan jeg sagtens se idéen i shopify løsning til mindre shops (99% den vej jeg selv vælger at gå) fremfor at springe ud i magento/prestashop til at starte med.. Spørgsmålet er bare om det er helt umuligt/ekstremt besværligt at få sine ting osv med over til et nyt system fra en shopify løsning. 

- Uden at være sikker så mener jeg at du skal betale en designer for at lave et design da der kun er 3 "standard" temaer i ShopOrama (du må dog ikke hænge mig op på det)

Fra Aalborg
Tilmeldt 4. Sep 12
Indlæg ialt: 125
Fra  Kukuk.dk Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

OK, mange tak for svaret :-)

Hvordan er søgefunktionen i ShopOrama? Er blevet gjort opmærksom på hvor vigtig niveauet på søgefunktionen på sitet er og derfor ønsker jeg selvfølgelig en habil løsning der.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)