Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger ekspert i Facebook leadgenerering

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 11. Nov 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle, 

Jeg søger en der har erfaring i at skabe leads via Facebook. Hvem er bedst derude?

Skriv kontaktoplysninger så undersøger jeg. 

På forhånd mange tak!

Tilmeldt 11. Oct 10
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Så lige dit indlæg. Vi arbejder med lead generering bl.a. via Facebook for flere virksomheder. Vi har bl.a. en brugervenlig platform, hvorfra du selv kan bygge dine leadgenererende Facebook-kampagner og generere leads. Vi kan også gøre det for dig - alt efter dine ressourcer.

Vi er et mindre digitalt bureau med fokus på online lead generering og hjælper virksomheder i alle størrelser og brancher. Vi arbejder hurtigt, er fleksible og konkurrencedygtige på prisen.

Kontakt os gerne for en uforpligtende snak.

Mvh

Jesper Johansen

Mobil:22201975

CoreCPH

www.corecph.dk 

Tilmeldt 4. May 14
Indlæg ialt: 15
Fra  SocialSuccess Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vi vil også rigtig gerne byde ind på denne opgave. Kan du fortælle lidt mere omkring din virksomhed og, eventuelle, produkter?

Jeg er medejer af, SocialSuccess, som er et forholdsvist nyopstartet digitalt markedsføringsbureau. Vi har rigtig gode erfaringer med kampagner/annonceringer i forhold til leadgenerering på sociale medier
Ring mig op på: 6165 2181 eller send mig en mail på: jakob@socialsuccess.dk, så finder vi en løsning der matcher jeres behov.

Vh,

Jakob 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)