Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

FOF tilbyder et kursus omkring hjemmelavede apps - er det så nemt?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København V
Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 206
Fra  Brainiac Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

som i kan se i overskriften, så studsede jeg fornylig lidt over, at FOF København tilbyder et kursus, hvor man kan producere sin egen apphttp://www.fof.dk/kbh/Kursusoversigt/it/iphone-og-ipad/lav-din-egen-app-til-iphone-og-ipad 

Det lyder jo meget godt, men synes bare det lyder som om det er pærenemt og jeg har af en eller anden årsag altid forestillet mig, at det skulle være monster kompliceret og hundedyrt at producere en app. 

Er det her noget, man kan anbefale? Nogen, der kender noget til den slags, der ved om det giver mening? Jeg tilhører nemlig i deres målgruppe: jeg er ikke "technørd". 

Venlig hilsen og god aften!

Lars

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det mon ikke lidt i stil med en hjemmeside ? ....

De fleste kan også hurtigt og nemt lære at smide et Wordpress theme op i løbet af et kursus, men skal tingene laves fra bunden, specielt design, funktioner osv så holder sådan et kursus ikke langt.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra København V
Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 206
Fra  Brainiac Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik, 

det kan du have ret i. Synes også det lød lidt som at mine behov ikke helt bliver dækket, så kommer ikke til at tilmelde mig.

Venlig hilsen, 

Lars

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du selv vil igang er der disse film, så kan det ske du får en ide om det er noget eller at Elance eller lign skal igang :)

http://www.nemprogrammering.dk/Tutorials/objective-c/lav-din-egen-app.php

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)