Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor finder jeg et nyt klar-til-brug website til max 500,- pr år?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Aug 14
Indlæg ialt: 30
Fra  www.fodboldnews.dk Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Skal til at lave et nyt website, men der er så mange udbydere man kan vælge i mellem.

Så hvis I kunne komme med en masse forslag til, hvor jeg kunne lave mit website, så ville det være super duper :-)

Krav: Maks. 500 kr. om året.

Skal ikke lave en webshop.

På forhånd tak :D

Fra kolding
Tilmeldt 26. Sep 12
Indlæg ialt: 175
Fra  Train4More Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Unoeuro

Tilmeldt 17. Aug 14
Indlæg ialt: 30
Fra  www.fodboldnews.dk Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Men på Unoeuro smal man selv sætte hele sitet på, ikke? 

Det skal mere være á la Wix.

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 17. Aug 14
Indlæg ialt: 30
Fra  www.fodboldnews.dk Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Men er det ikke også noget man selv skal sætte op?

Hvad siger du til web.com?

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

fodboldnews.dk:

Men er det ikke også noget man selv skal sætte op?

Hvad siger du til web.com?

Det er ikke super svært at sætte sig ind i fx Wordpress. Nemt at installere, specielt med '1-click install', tonsvis af gratis temaer, plugins og andet til at skabe en fed side.

De der site builders begrænser i muligheder, og så er de hostet ét sted. Det betyder at du får svært ved at tage siden med dig hvis hosten enten går ned, ikke gider dig mere, eller du ikke gider dem mere. En Wordpress side er fleksibel. Gider du ikke hosten, laver du en backup af din side og flytter.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du vil købe et website sælger folk herinde dem til 300 kroner og op. De billigste er tit lavet i Wordpress, som er ganske fint og så er de sat op med et gratis template (baggrund, opsætning etc - Fx degratisapps.dk er mit site jeg selv har sat op ca. sådan). Og så skal du så betale for hosting (100 kr årligt ca) og domænet (45 kr. pr år).. Der er mange muligheder, men at sætte et website op i wp kan de fleste klare :)

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Tilmeldt 17. Aug 14
Indlæg ialt: 30
Fra  www.fodboldnews.dk Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, der er en masse gratis themes, men når jeg så har downloadet et, og har brugt det, kommer der jo ikke billeder ind, som vist på themet?

Og jeg ved ikke hvordan man sætter et billed en, på hvilken placering.

Du har nok ret I, at det måske ikke er det bedste valg, at vælge sådan nogle site builders, men hvis jeg kun skal bruge siden i et års tid?

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

fodboldnews.dk:

Ja, der er en masse gratis themes, men når jeg så har downloadet et, og har brugt det, kommer der jo ikke billeder ind, som vist på themet?

Og jeg ved ikke hvordan man sætter et billed en, på hvilken placering.

Du har nok ret I, at det måske ikke er det bedste valg, at vælge sådan nogle site builders, men hvis jeg kun skal bruge siden i et års tid?

Wordpress er ikke 'pak-ud-og-kør' i den forstand. De billeder du ser i tema demoer er kun til demoerne. Det bruges blot til at vise hvad teamet kan, og hvordan det ser ud med indhold. Selv hvis det kun er for et år, så vil jeg stadig anbefale at bruge lidt tid på at lære Wordpress, frem for at bruge tiden på at lære et website-builder program som begrænser din viden til ét program. Det er sjældent de builders er opbygget ens. Wordpress virker på samme måde ligemeget hvor det er hostet.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 17. Aug 14
Indlæg ialt: 30
Fra  www.fodboldnews.dk Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, tak for info :-)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)