Du bør kunne dumpe databasen via phpMyAdmin export, når udbyderens server kører. Men dt er selvfølgelig lidt svært, når db serveren er nede. Jeg har oplevet adskillige udfald i dag fra samme udbyder, hvor availability alarmerne har givet lyd fra sig. dbh. John |
Fru Hartmann:Hvor var det lige du så det negative?
Der blev stillet et spørgsmål, relateret til en bestemt udbyder.
Med den ændrede overskrift har du lige gjort det sådan at alle SKAL ind for at se hvilken udbyder der spørges til.
Ikke smart....
Udover at det naturligvis giver ekstra aktivitet og irritation hos brugerne her.
Mikkel gør lige præcist det, som reglerne lægger op til.
Amino er ikke supportfunktion til udbydere med mange Amino brugere blandt kunderne.
Man vil normalt kunne få hurtigere og bedre support ved at kontakte hostingudbyderen direkte.
Anders og Patrick hos udbyderen kan jo ikke sidde og overvåge/besvare support-tickets både her og i deres eget system. Derfor har Mikkel ret i, at man bør tage kontakt til udbyderen først.
Havde Mikkel ikke været hurtig og rettet overskriften, ville en anden af superbrugerne eller en af moderatorerne have gjort det, når vi enten selv var faldet over tråden eller var blevet gjort opmærksom på det via anmeldelser.