Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Virksomheds ide - kom gerne med andre ideer :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Aug 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg studere web-integration og har nu gået i et stykke tid og haft nogle ideer til noget opstart af en lille virksomhed

Jeg har jo speciale i at lave websites, derfor tænker jeg, at jeg ville kunne sælge denne kompetance. Derfor vil jeg mene at jeg kan sælge selve designs og opbygningen af hjemmesider til private personer eller virksomhedder til en pris på omkring 1500 kr. Prisen er selvfølgelig lav da jeg ikke har mange referencer på dette tidspunkt.

Er der et potentielt market i salg i Webdesigns?

MvH david

Fra Solrød Strand
Tilmeldt 2. Nov 13
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 00:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, markedet er der.... Problemet er bare blevet, at der er flere og flere der er begyndt på det... Så man skal kunne tilbyde noget særligt :)

Fra Ikast
Tilmeldt 4. Jun 14
Indlæg ialt: 359
Fra  Wallartshop.dk Skrevet kl. 01:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej David

Konkurrencen er vildt hård på netop det område, omvendt er det også et stort marked

Det bedste ville faktisk være at tilbyde at lave en reference gratis, eller måske lave din egen hjemmeside først, så har du en god reference der :)

Held og lykke med projektet :)

Køb Danmarks billigste wallstickers på http://wallartshop.dk CVR numre til firmabil kun 75kr incl fragt 

Tilmeldt 12. Jul 13
Indlæg ialt: 219
Skrevet kl. 02:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du kan finde ud af at designe, så kan du tjene mange penge.

Bare at sætte wordpress hjemmesider op kommer du ikke til at tjene særlig meget på.
Det sværeste her er nok at finde kunderne. 

 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)