Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forespørgsel af afsendelse af produkt - iorden at sende som Brev kontra Pakke med T&T?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Aug 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino!

Dette er det første indlæg efter jeg har været en observatør her på siden igennem den senere tid. :-)

Jeg er i fuld gang med at åbne webshop med primært salg af et enkelt produkt. Produktet vejer cirka 150 g og er godt støbt af aluminium og plastik. (Det knækker altså ikke bare sådan lige)

Mit spørgsmål er: er det i forretnings øjemed 'lovligt' blot at sende produktet som brev, istedet for en pakkeløsning hvor kunden også får Track & Trace med ? Jeg tænker at gøre begge mulige på webshoppen, men for at både jeg og kunden kunne spare penge ville det foretrækkes at sende med brev.

Nogen der kan belyse emnet lidt ? Også evt i forhold til erstatning eller i form af tab af brev/pakke.

Mvh

Kristian Hansen

Tilmeldt 30. Oct 13
Indlæg ialt: 11
Fra  Eurospar F Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skulle der som sådan ikke være noget problem i, blot husk at kunden altid kan nægte at have modtaget dit brev, og post Danmark ikke kan hjælpe dig, brev = ingen forsikring eller track and trace - pakke = forsikring (mener 3900) og track and trace samt kvittering ved aflevering, hvis ikke kunden har modtager flex, her overgå ansvaret til kunden

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)