Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Multimediedesigner søger praktikplads i Københavnsområdet Jan 2015

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Brønshøj
Tilmeldt 16. Aug 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej


Jeg læser til multimediedesigner på 3. semester ved Københavns Erhvervsakademi. I vores 4. semester foregår uddannelsen primært i et 3 måneders praktikforløb hos en virksomhed. Jeg søger derfor en praktikplads, hos en virksomhed, der kunne tænke sig en engageret og kreativ ekstra hånd.

Jeg er en 27-årig mand, som bor i Brønshøj, jeg har lavet lidt forskelligt. Jeg er uddannet kok, efter det har jeg været 2 år i forsvaret som sergent. Min uddannelsesbaggrund har givet mig en masse værktøjer, bla. ledelse, opgavehåndteringer i stresset situationer, programknuser mm. 

Gennem uddannelsen som multimediedesigner, får man som studerende indblik i forskellige dele af multimedie-verden, hvoraf vi kommer igennem forskellige områder omkring design og interaktion/programmering, samt indblik i kommunikationsstrategier, organisation og projektledelse. Vores kreativitet bliver hele tiden udfordret.

Under uddannelsen som multidesigner får vi blandt andet indblik i.

  • Idéudvikling
  • Grafisk design
  • Visuel Identitet
  • Konceptudvikling
  • Kommunikationsstrategier, branding, strategier ved sociale medier, marketingsplaner, virksomhedsanalyser, marketing mm.
  • Webdesign
  • Film
  • Adobe Premiere pro
  • Adobe Photoshop
  • Adobe Illustrator
  • Adobe InDesign
  • Programmering

Jeg søger et praktiksted, som vil have en ulønnet praktikant fra 29. januar 2014 og ca. 3 mdr. frem.
Arbejdsopgaverne udformer vi sammen.