Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg bliver truet til at betale 1000,- dkk tilbage.

Side 8 ud af 10 (97 indlæg)
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 20:21 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Det måtte jo ske, med alt det salg af Facebook sider og salg af reklame på sider der ikke har virkelige bruger.

På den anden side hvis folk er dumme nok til at købe det, så er de vel selv ude om det. Du har jo opfyldt dit. Nemlig at lave et indlæg på din Facebook side. Om det så er lovligt at sælge indlæg på sin Facebook side er en helt anden historie! Som jeg tror Google ville være interesseret i.

Så hermed en opfordring til alle der har købt en Facebook side eller betalt for indlæg og har faktura på dette fra "Emilborg", så send det videre til Facebook.

Tilmeldt 17. Mar 13
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 21:47 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Personligt har jeg lukket sagen, det er slet ikke det værd for 1000 kr så jeg håber det kan være med til at dæmme op for falske reklamer i fremtiden.

Jeg er nået til det punkt at kun én herinde for en sag på halsen, man skal OG MÅ ikke kalde mig en idiot... Han strammede den lige men han kommer også til at betale prisen for det.

Så pøj pøj derude...

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 21:54 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

rainerbay:
Personligt har jeg lukket sagen, det er slet ikke det værd for 1000 kr så jeg håber det kan være med til at dæmme op for falske reklamer i fremtiden.

Nu skal du da vist passe på du ikke strammer den. - Jeg kender 3 personer der liker hans side, så mange af dem der liker er sikkert rigtige personer. - Så du har nu lige kaldt noget ægte for falsk... Det er vist injurie at sige at han sælger falske reklamer?

rainerbay:
Jeg er nået til det punkt at kun én herinde for en sag på halsen, man skal OG MÅ ikke kalde mig en idiot... Han strammede den lige men han kommer også til at betale prisen for det.

Og hvor langt tror du selv du kommer med det? - Hvis man opfører sig som noget, det være sig geni, idiot, galning eller hvad ved jeg. Så må man også forvente at blive kaldt for det!

Jeg tror generelt du skal vænne dig til ikke at komme med diverse trusler.... Lige som det der startede hele denne debat.

Tilmeldt 14. Jun 11
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 21:55 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du har fået det som du har betalt for, nemlig et opslag og derefter begynder at tude over det, så er det da fint at han synes du er en idiot - fordi du har jo fået det som du betalt for.

Jeg synes da også folk som køber "guld" på motorvejsafkørselen og derefter stiller sig op i pressen og siger at de er blevet snydt - de er da også idioter.

Så fint du har lukket sagen med de 1000 kroner, sikkert en billig måde at finde ud af at når noget er for godt til at være sandt, så er det nok også tilfældet.

Tag også at luk den anden sag med ham som kaldte dig idiot, du må da ha' andet at bruge tiden på end en person som har kaldt dig idiot på et iværksætterforum.

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 22:00 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Remy:
Det måtte jo ske, med alt det salg af Facebook sider og salg af reklame på sider der ikke har virkelige bruger.

Referere du til noget bestemt? - Siden der er grundlag for denne debat kender jeg flere der liker. - Så det kan jo ikke være den.

Tilmeldt 27. Nov 11
Indlæg ialt: 327
Fra  BilligstBredbånd.dk Skrevet kl. 22:01 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

rainerbay:


Jeg er nået til det punkt at kun én herinde for en sag på halsen, man skal OG MÅ ikke kalde mig en idiot... Han strammede den lige men han kommer også til at betale prisen for det.

Så pøj pøj derude...

Det er noget af det mest idiotiske, jeg har hørt :) du kan da umuligt være seriøs? Beklager, men det er sgu for komisk og sølle. Det må satme være hårdt for dig at begive dig rundt på nettet, hvis niveauet i denne tråd er mere end hvad din stolthed kan tåle.

Idiotisk :)

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 22:03 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Charly Olsen:

Det er noget af det mest idiotiske, jeg har hørt :) du kan da umuligt være seriøs? Beklager, men det er sgu for komisk og sølle. Det må satme være hårdt for dig at begive dig rundt på nettet, hvis niveauet i denne tråd er mere end hvad din stolthed kan tåle.

Idiotisk :)

Jeg tror godt selv han kan se det... :-)

rainerbay har fjernet al reference til sin virksomhed fra sin Amino-profil. - Det er jo nok ikke uden grund!

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 22:12 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

rainerbay:
Personligt har jeg lukket sagen, det er slet ikke det værd for 1000 kr så jeg håber det kan være med til at dæmme op for falske reklamer i fremtiden.

Nu skal du da vist passe på du ikke strammer den. - Jeg kender 3 personer der liker hans side, så mange af dem der liker er sikkert rigtige personer. - Så du har nu lige kaldt noget ækte for falsk... Det er vist injurie at sige at han sælger falske reklamer?

rainerbay:
Jeg er nået til det punkt at kun én herinde for en sag på halsen, man skal OG MÅ ikke kalde mig en idiot... Han strammede den lige men han kommer også til at betale prisen for det.

Og hvor langt tror du selv du kommer med det? - Hvis man opfører sig som noget, det være sig geni, idiot, galning eller hvad ved jeg. Så må man også forvente at blive kaldt for det!

Jeg tror generelt du skal vænne dig til ikke at komme med diverse trusler.... Lige som det der startede hele denne debat.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:22 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Emilborg:

Om du vil betale de 1000 kr tilbage til køber, det er vel nærmest et valg, som du selv træffer... Men når man kigger på de ting, som du lover folk pr mail og PB, og måler det op imod det, som de får, så har køber med stor sandsynlighed det juridiske på sin side. Men sagen er lille, og den ender sikkert ik med mere...

Men jeg vil da opfordre dig til, at betale de 1000 kr retur, når du i denne tråd direkte indrømmer, at din service sucks... Det skriver du sort på hvidt, og det kan godt være, at du ik kan se det nu, men den her tråd vil klæbe til dit navn på Google for altid. Og så risikerer du bare, at skræmme en masse fremtidige kunder væk, fordi du har tjent sølle 1000 kr på noget, som du selv godt vidste var bum bum...

Du har selv i en PB overfor mig indrømmet, at du havde svært ved at tjene penge på dine store grupper, og det var derfor du solgte reklamen. Alligevel skriver du noget andet i alle dine ualmindelig mega mange salgstråde herinde...

Det her kan blive de dyreste 1000 kr for dig, hvis du ik vælger at tilbage betale køber, men igen det er dit valg, du skal bare vide, at det kan påvirke en masse fremadrettet, hvis du vælger at beholde pengene...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 22:25 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
Men når man kigger på de ting, som du lover folk pr mail og PB

Hmm... INteressant. - Det vi her i tråden har fået at vide er, at man loves et link på facebook. I en gruppe med x antal tusinde likes. - Loves der andet?

Side 8 ud af 10 (97 indlæg)