Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg bliver truet til at betale 1000,- dkk tilbage.

Side 6 ud af 10 (97 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 15. May 13
Indlæg ialt: 91
Fra  Lund Skrevet kl. 22:01 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Tilmeldt 6. Aug 13
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 22:06 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke engang løgn xD xD

Fra Ballerup
Tilmeldt 15. Aug 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:11 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes denne her er svær. Tror der et eller andet sted er sket en fejl i kommunikationen mellem de to.

Om de 1000,- skal refunderes eller ej, er vist allerede blevet besluttet og så kan der komme nok så mange indlæg om netop dette.. 

Hvad der rammer mig er, at Sælger ikke har rådgivet Køber særligt godt. 

Når jeg får et stykke musik / et projekt ind til mastering, så lytter jeg på det. Hvis jeg hører noget, der er knapt så godt sat sammen, så kontakter jeg min kunde og forklarer hvad jeg mener der er galt. Derfra må kunden selv tage stilling til om de vil forsætte med bestillingen eller lige få fixet de fejl der er. Hvis jeg ikke tjekker op på sådanne fejl, så kan det ende med et super dårligt slut produkt for alle.

Burde Sælger her ikke have nævnt det dårligt produceret billede / reklame, inden det ramte facebook? Bare som en god service?

Jeg havde betalt pengene tilbage, hvis det havde været min kunde. 

Tilmeldt 26. Jul 12
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 22:19 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Så er den underholdende debat fra “Nationen” også kommet til amino... Antallet af retssager ville da eksplodere, hvis der sagsøges for at kalde folk diverse skældsord... ;)

Beklager men kunne ikke lade vær - men come on, skal vi nu ikke vende tilbage til virkeligheden og fokusere på noget der skaber værdi. Istedet for det pladder her? 

Og “sagen” er vel afsluttet og fint besvaret af Carsten... Derudover har i vel begge håndteret sagen dårligt, så i har vel ikke mere at hænge hinanden ud på? 

Fra køge
Tilmeldt 12. Jul 14
Indlæg ialt: 86
Fra  Ferrari-billboard Skrevet kl. 22:39 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Jeg kan ikke rigtig se hvor han skulle betale penge tilbage… det er jo ikke hans skyld at der ikke er nogle som vil klikke ind på jeres side.. og 1000 kr for reklame,,, der får man jo heller ikke nogetfor. Men skal vi ikke stoppe det med at true hinanden med at ligge sag ad fordi at man skriver idiot.. 

der er en del som har købt en reklame som de ikke har fået en dyt ud af.. SÅ næste gang betale hvad det koster at købe reklame.. hvad have i regnet med????

Fra Gråsten
Tilmeldt 24. Apr 13
Indlæg ialt: 240
Fra  XtraCom Skrevet kl. 23:40 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ellers ved at være underholdende det her...er der noget at sige til, at der er så meget krig rundt omkring i verdenen Hmm

Tilmeldt 25. Jul 13
Indlæg ialt: 296
Skrevet kl. 23:51 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Klik ind på agera og få tre tilbud på advokat. Hvor herre til hest hvor søgsmålene sidder løst. Næsten pinagtigt at være vidne til.

Til dem der mener at pengene skal betales tilbage, hvorfor? Hvor mange sidehenvisninger skal man levere for 1000 dask?

Fra Ikast
Tilmeldt 4. Jun 14
Indlæg ialt: 359
Fra  Wallartshop.dk Skrevet kl. 23:55 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Selve problemstillingen undlader jeg at forholde mig til, men nu er der flere der har nævnt "falske likes" - har i bevis for dette ? Og hvordan beviser man 100% at en like er "falsk"

Mvh. Martin

Køb Danmarks billigste wallstickers på http://wallartshop.dk CVR numre til firmabil kun 75kr incl fragt 

Tilmeldt 12. Jul 13
Indlæg ialt: 219
Skrevet kl. 00:17 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke op til trådstarter at sørge for at reklamekøberen har styr på grafikken.

Hvis personen som har købt et opslag på en FB side sætter noget op i Paint, så
er man jo dømt til at tabe investeringen på forhånd.

LOL jeg kunne ikke forestille en lignende tråd om reklame på EB.dk.
Her er det altså også dit eget ansvar at sørge for at dit budskab er relevant og godt nok.
Desuden at dit grafiske materiale er i topklasse.

Det er ikke sælgers ansvar, og køber har da bare ingen forstand på marketing.

Det sagt så er 1000 kroner for et opslag i en urelevant gruppe da ufatteligt dumt.

Hvis det var en gruppe som var 100% relevant, så ville det da være fint nok,
ellers er det bare penge ud af vinduet.

Så er spørgsmålet om sælger bør informerer personen om at personens virksomhed nok ikke er relevant, MEN det er altså noget køber bør vide. Det kan da ikke være sælgers skyld at køber ingen forstand har på marketing og salg... 

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:18 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Har aldrig købt mig, eller benyttet mig af, falske likes. Det kan man også se på de likes, kommentarer og delinger siden får. Var det falske likes ville ingen jo like opslagene osv...

har fået svar nok nu så håber vi kan lukke denne tråd nu..

Side 6 ud af 10 (97 indlæg)