Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg bliver truet til at betale 1000,- dkk tilbage.

Side 2 ud af 10 (97 indlæg)
Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 14:57 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Emilborg:

Carsten Kvist:

Hvis nogen betaler 1000,- på den baggrund er de nu ikke for spidse. - Men nuvel. Lav et screenshot, hvor man på facebook kan se at det er der. - Så har du leveret.

Og glem så alt om den sag.

Tak for din hjælp, Carsten.

Altså... Du behøver ikke poste det her!!!!!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:01 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Carsten Kvist:
Altså... Du behøver ikke poste det her!!!!!

Jeg blev jo helt skræmt da han skrev jeg ville blive blacklisted osv. Men nu når du siger der intet er i den sag er jeg mere rolig.

Mvh

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 15:05 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Emilborg:
Jeg blev jo helt skræmt da han skrev jeg ville blive blacklisted osv. Men nu når du siger der intet er i den sag er jeg mere rolig.

Hovhov... Pas nu på. - Det jeg har spurgt om er, om du har leveret det du har lovet. - Det har jeg kun DIT ord for. - Hvis han er af en anden opfattelse, ja så er der er tvist.

Sådan en skal egentlig afklares i retten. - JEG kan jo ikke vide, om der ligger flere mails end det du har vist mig!

Du bør alligevel svare på hans mail, og med sende beviser for levering.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:08 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten Kvist:

Sådan en skal egentlig afklares i retten. - JEG kan jo ikke vide, om der ligger flere mails end det du har vist mig!

Du bør alligevel svare på hans mail, og med sende beviser for levering.

Jeg har svaret på hans mail men han har ikke svaret endnu ikke andet end;

"hvis jeg ikke har pengene inden for 8 dage, så går jeg videre med sagen, længere er DEN ikke"

Jeg har læst alle vores mails igennem og jeg har INTET lovet hvad angår trafik eller lign. Kun et opslag for den aftalte pris.

Mvh

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 15:09 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Carsten Kvist:
Hvis du ikke mener manden er ærlig, må du jo mene han er uærlig. - Får folk da ikke hvad de betaler for? - Et link på facebook?

Jovist får man et link på FB siden, men hvis de likes der er tilknyttet siden primært er købte likes, så er det link jo ikke en skid værd.

Deri ligger problemetSmile

Tilmeldt 17. Mar 13
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 15:09 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Emil, det var ikke det smarteste du kunne gøre, at smide min hjemmeside her i denne sag. Du er simpelthen nød til at lære at drive en hæderlig forretning. Du vil helt sikkert høre mere i denne sag og specielt med din offentliggørelse af hvem din "dårlige" kunde er; det kommer faktisk ikke andre ved at jeg er utilfreds med dit arbejde og jeg er jo som du kan læse, ikke den eneste som er utilfreds.

Du kan trygt beholde den flade pengeseddel men du hører mere omkring offentliggørelsen her på Amino, den er sku for grov.

vh
Rainer

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 15:09 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Emilborg:
Det gør vel ingen ting, ham jeg handlede med er også her på Amino, så kan han jo lige se at han har fået det han har betalt for..

 Ja, og alle andre kan nu se hvem det drejer sig om....

I det hele taget et ufatteligt ringe indlæg, hvor du ud over at hænge modparten ud, også hænger din egen reklame ud som ubrugelig.

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 15:11 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jesper Laugesen:
I det hele taget et ufatteligt ringe indlæg, hvor du ud over at hænge modparten ud, også hænger din egen reklame ud som ubrugelig.

He scores!!!....but it's an own goalBig Smile

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 15:12 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Simon Peter Langkilde Jakobsen:

Carsten Kvist:
Hvis du ikke mener manden er ærlig, må du jo mene han er uærlig. - Får folk da ikke hvad de betaler for? - Et link på facebook?

Jovist får man et link på FB siden, men hvis de likes der er tilknyttet siden primært er købte likes, så er det link jo ikke en skid værd.

Deri ligger problemetSmile

MEN, nu siger du jo selv, at folk ikke kan få svar på hvor likes kommer fra. At de så STADIG smider penge efter det er vel deres egen sag.

Altså, manden har en side med 108000 likes. - Og sælger et link der. - Hvis han i øvrigt ikke lover noget om resultatet af dette link, så har han leveret.

Dem der køber en vare, må jo prøve at undersøge hvad de køber!

Ellers har jeg et dagblad der kan købes annoncer i for 1000,- kr. for en måned.......................................................................................... (udkommer i to eksemplarer)

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 15:14 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Skal du ikke snart til seriøst at overveje hvordan du driver "forretning", for helxxx hvor har der været mange tråde om dine facebook sider, og yderst sjældent du er kommet igennem dem fremstående som en seriøs person at handle med.

Hvis jeg var dig ville jeg virkelig tænke over hvordan du driver din forretning, hvordan man aftaler ting langt mere konkret, smider de beviser folk har brug for og ikke hænger andre ud.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Side 2 ud af 10 (97 indlæg)