Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg bliver truet til at betale 1000,- dkk tilbage.

Side 1 ud af 10 (97 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:32 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

"Hej

Jeg forventer et gyldigt svar fra dig omkring den reklame jeg købte af dig for 1.000 DKK. Jeg fik beviseligt intet ud af din reklame, der var overhovedet ingen besøgende på min side med relationer fra Facebook. Du kan vælge at tilbageføre 1.000 DKK til min konto inden for 8 dage ellers vil jeg overdrage sagen til Forbrugerstyrelsen ligesom jeg vil indgive klager i yderligere 3 købs-lov instanser, inklusive Dansk Webhandel.

Det er en tidlig alder at blive blacklistet i for dig, men det er op til dig om hvorvidt du er indstillet på at betale penge tilbage for et meget dårligt stykke arbejde."

Sådan lyder det i en mail som jeg har fået efter jeg havde gjort noget reklame for hans hjemmeside.

Vi aftalte at jeg skulle ligge et opslag op på min facebook side for ovenstående antal kroner. Nu er han så ikke tilfreds og vil have pengene tilbage ellers, som i kan læse, vil jeg overdrage sagen til forbrugerstyrelsen. 

Har jeg noget at bekymre mig om her, eller er det bare ham som prøver på en åndsvag måde at få sine penge tilbage?

Mvh

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 608
Skrevet kl. 14:38 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Forbrugerstyrelsen behandler ikke sager ved handel mellem virksomheder. Så med mindre det er en privatperson som har købt reklamen skal du ikke bekymre dig om forbrugerstyrelsen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:38 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolai Lundgaard:

Forbrugerstyrelsen behandler ikke sager ved handel mellem virksomheder. Så med mindre det er en privatperson som har købt reklamen skal du ikke bekymre dig om forbrugerstyrelsen

Jeg selv er privat person og ikke cvr-registreret.

Mvh

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 14:42 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du har solgt reklame og "lovet" god trafik til hans hjemmeside og ikke har leveret det, ville jeg betale pengene tilbage.

Hvis du kan se i dit system at der er kommet den lovede trafik fra din FB gruppe? så ville jeg ikke betale dem tilbage, med mindre at du ikke gider al det besvær som sure kunder er.

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 14:48 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Præcis HVAD har i aftalt?

Du har vel en / flere mails, hvor der står hvad jeres aftale går ud på. - Hvis du ALENE har lavet en aftalt om at poste et link på facebook, så klip ud og send et billede der viser, at han har fået hvad der er aftalt.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:50 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Har skrevet dette ang. de trafik og besøgende, har aldrig lovet et bestemt antal eller noget.

"Hej igen.

Med facebook reklame mener jeg bare at jeg smider et billede eller en status op på min side med link til din webshop og evt. facebook side.
Alt afhængigt af hvor meget folk kan lide det der bliver postet jo større er rækkevidden på de personer der kommer til at se den.
Har fx. smidt videoer op som over 100.000 har set."
Og det var så aftalen. 1000,- kr. for et opslag på min facebook side.
Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 14:52 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Emilborg:

Har skrevet dette ang. de trafik og besøgende, har aldrig lovet et bestemt antal eller noget.

"Hej igen.

Med facebook reklame mener jeg bare at jeg smider et billede eller en status op på min side med link til din webshop og evt. facebook side.
Alt afhængigt af hvor meget folk kan lide det der bliver postet jo større er rækkevidden på de personer der kommer til at se den.
Har fx. smidt videoer op som over 100.000 har set."
Og det var så aftalen. 1000,- kr. for et opslag på min facebook side.

Hvis nogen betaler 1000,- på den baggrund er de nu ikke for spidse. - Men nuvel. Lav et screenshot, hvor man på facebook kan se at det er der. - Så har du leveret.

Og glem så alt om den sag.

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 14:52 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,6 stjerner givet af 11 person

Jeg synes du skulle stoppe med at sælge annoncer på din FB side. Nu har jeg hørt flere brokke sig over at annoncer på din side ingen trafik giver, og den annonce jeg købte hos dig, gav 5 besøgende...det er dælme ikke  mange taget i betragtning at du havde omkring 70.000 likes den gang, og nu er oppe på 108.000 kroner. 

Desuden vil du ikke svare på hvordan dine likes demografisk fordeler sig. Hvilket lugter langt væk, at du bare har købt en masse likes.

Betal manden de 1000 kroner tilbage, og begynd istedet at tjene dine penge på en ærlig måde.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:56 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for din hjælp, Carsten.

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 14:56 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Simon Peter Langkilde Jakobsen:
Betal manden de 1000 kroner tilbage, og begynd istedet at tjene dine penge på en ærlig måde.

Hvis du ikke mener manden er ærlig, må du jo mene han er uærlig. - Får folk da ikke hvad de betaler for? - Et linkfacebook?

Side 1 ud af 10 (97 indlæg)