Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Navn i WordPress

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. May 14
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg søger html-koden eller hvad det hedder, hvor jeg kan skrive det og så vil navnet på navnet som står under brugeren, "Vis navn offentligt som" komme op. Den hedder sikkert et eller andet med [name(og så et eller andet)]

På forhånd tak


Tilmeldt 11. May 14
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Slet ingen der ved det?

Fra Ringsted
Tilmeldt 22. Oct 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

I hvilken forbindelse skal du udskrive det offentlige navn? Skal det være i eller uden for et loop, skal det være den indloggede bruger eller andet?

Tilmeldt 11. May 14
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen anelse, om hvad ud snakker om, da jeg ikke er særligt teknisk, men der er meningen at når brugeren er logget ind, som alle er på min side, så skal der stå noget med "Hej (brugerens navn)". 

Fra Ringsted
Tilmeldt 22. Oct 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Okay. Så indsæt følgende der hvor du vil have din tekst "Hej (brugerens navn)" <?php global $current_user;
get_currentuserinfo();
echo 'Hej ' . $current_user->display_name;
?>
Fra Ringsted
Tilmeldt 22. Oct 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Freak1000:
men der er meningen at når brugeren er logget ind, som alle er på min side, så skal der stå noget med "Hej (brugerens navn)". 

Nu skriver du godt nok, at alle er logget ind på din side, men jeg vil nu alligevel gøre opmærksom på, at ovenstående kode udskriver "Hej " uden noget navn, hvis den besøgende ikke er logget ind, og derfor bør du kun indsætte den på en side, hvor det er påkrævet at logge ind.

Tilmeldt 11. May 14
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Martin

Tak, men jeg kan desværre ikke få den til at virke!

Fra Ringsted
Tilmeldt 22. Oct 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor har du sat det ind henne?

Jeg har testet det, og det virker fint på min egen side.

Tilmeldt 11. May 14
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

I en side under "Tekst" og så også i et widget område, hvor jeg trak "Tekst", der hent til den valgte widget og så satte koden ind der, men det virkede desværre ikke! 

Fra Ringsted
Tilmeldt 22. Oct 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Begge steder du har forsøgt, der kan du ikke indsætte php-koder uden videre. Det nemmeste du kan gøre er, at hente et plugin der tilføjer PHP-widgets til din hjemmeside. Derefter kan du sætte koden ind i den widget. Du kan ikke sætte den direkte ind i en tekst-editor, da denne ikke understøtter PHP. Her skal du gøre brug af en shortcode, og der bliver det nok så avanceret, at du må betale dig fra det.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)