Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Uddeler gerne lidt information om vores erfaring om at drive en webshop.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Ølstykke
Tilmeldt 17. Oct 13
Indlæg ialt: 166
Fra  Poteshop.dk IVS Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle her på amino, da jeg har fået hjælp af jer og i er flittig til at svare seriøst på det man spørger om, så vil jeg super gerne bidrage den anden vej også, ud fra det har jeg tænkt over hvad det skyldes de fejl vi har fortaget os og hvordan det har på virket vores webshop forretningen.

Derfor har jeg lavet et blog indlæg omkring "Hævning af betaling før varen er sendt, Logistik problemer, Forkert vare afsendelse og Møder med leverandør" jeg satser på at dele mere ud af vores iværksætter erfaring som vi gør os med tiden, men der skal gå noget tid før man kan forbedre sig og det er der så kommet et blog indlæg ud af.

Der for tillader jeg mig lige at lave et link til det blog indlæg der er kommet ud alt det jeg har lært på de næsten 6 mdr vi har været

igang. http://parisnakitakejser.com/2014/08/webshoppen-poteshop-dk-vaeret-oppe-og-kore-naesten-12-ar-nu/ 

Modtager meget gerne feedback, og sprøgsmål som evt. kan benyttes til en nyt indlæg samt kan besvare indlæg her i tråden! :)

Mangler din hund hundefoder, hundelegetøj, hundeudstyr eller noget helt 4? Så besøg Poteshop.dk

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)