Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksætter/partner søges til ny onlineplatform.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jun 13
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer. 

Jeg søger en partner og iværksætter med stort I. En med gå på mod, et stort drive og en som gerne vil bruge sin tid på, at være med til at opbygge en attraktiv platform. 

Jeg har en ny onlineplatform klar og søger nu en partner.

Jeg tilbyder:
En forretning, hvor du ikke skal have penge op at lommen, for at realisere din drøm om at blive iværksætter. Alt det grundlæggende er klar og jeg er klar til at investere penge i forretningen, så den kommer godt fra start. 
Hertil vil jeg gerne afsætte en stor del af forretningen, så det også bliver attraktivt for dig. Jeg tilbyder gratis kontorplads i Køge c. 

Om dig:
- Du skal kunne se dig selv i rollen som: Opkøber af varepartier, konkursbo og restlager i ind- og udland og afvikle disse tiltag på vores platform mv. Erfaring vil selvf. være en fordel. 
- Du skal stå for markedsføringsdelen.
- Du skal have god kendskab til onlinemediet.  
- Du skal være god til engelsk.
- Du skal kunne deltage et par gange om ugen på vores kontor i Køge.  

Er du interesseret i at høre mere om selve forretningen mv., så skriv en PB og jeg fremsender en forretningsplan

Ser frem til at høre dig. 

Mvh
Maja H. 
 

Tilmeldt 3. Jan 14
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maja H.. jeg bor til dagligt i Århus og arbejder inden for det maritime erhverv.. har nogle gode kontakter til bla min revisor som kan gøre det MEGET billigt med det erhvervs mæssige, og bogholderiet ..

hvordan er dine planer om at bygge/ starte det hele op? . det lyder yderst spændende , og kunne godt have interesse ..

ps. hvis den rette ide er der , har jeg også noget kapital som kan investeres i firmaet ..

Mvh. Kenneth Meisner Rasmussen 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)