Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger hjælp til at oprette produkter på webshop

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 23. Oct 07
Indlæg ialt: 196
Fra  Pure Solution Aps Skrevet kl. 07:54 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg søger en dygtig person (evt. studerende) der kan oprette produkter for os på vores shops lidt on/off i perioder - Til gode priser. 

Lige pt. har vi ca. 40 nye produkter der skal oprettes med tekst, billede, søgeord og det hele. 

Men vi har løbende nye produkter og derfor kunne vi godt bruge en vi kan have et fast samarbejde med. 

Billedet kan du hente fra vores leverandør / productent + specifikationer og en stor del af teksten. 

Det er dog vigtigt at du kan omskrive teksten til en god og sælgende tekst så vi også undgår dublicate content

Der er ikke mulighed for import / export fil så det er vigtigt du har mod på, at få direkte adgang til vores admin i shoppen - Og at vi stoler på, at du ikke laver ballade derinde :-)

Derfor kan du ikke sende denne opgave til Indien eller hvor man nu får lavet sådan noget til billige penge :-) 

Vores system er Golden Planet og det er super nemt at arbejde i - Kræver ikke meget mere end at oprette annoncer på dba :-) Men du skal have forståelse for SEO og gode tekster. Søgeord taster man blot i deres SEO modul og man kan se, om de er benyttet andre steder i shoppen osv. - Suiper nemt og brugervenligt. 

Se evt. eksempler på produkter og tekster på vores shops her: 

www.PureSolution.dk 

www.Smart-Inventar.dk 

Prøv at smid mig en mail med en pris på ca. 40 produkter i første omgang - Og er jeg glad og tilfreds så er der løbende masser af opgaver. Kan du lave lidt grafisk arbejde også ville det ikke skade. 

Mvh.

Martin 

Fra Ølstykke
Tilmeldt 17. Oct 13
Indlæg ialt: 166
Fra  Poteshop.dk IVS Skrevet kl. 08:06 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu kan jeg ikke lige sende dig en PM men prøve at skriv til mig, så kan vi evt. finde ud af noget, :) det at skrive tekster/indhold er noget af en kedelig opgave er helt enig med dig, gør det selv men det er noget der skal gøres og kan muligvis godt hjælpe dig også hvis vi kan blive enig om pris naturligvis.

Lad mig høre fra dig via en PM :)

Mangler din hund hundefoder, hundelegetøj, hundeudstyr eller noget helt 4? Så besøg Poteshop.dk

Fra København Ø
Tilmeldt 24. Oct 08
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 08:26 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak fordi du bruger Amino til at finde freelance hjælp.

Det bliver alt for rodet, hvis vi bruger debatten til freelance opgaver.

Derfor har vi lavet Amino Freelancer, som er en gratis service, du er velkommen til at bruge.

Sæt din opgave i udbud og få bud fra mange freelancere, helt uforpligtende og gratis - Klik her

Starter du et udbud nu, har du ret sikkert de første bud inden for 1 time.


De bedste hilsner
Dit Amino Team
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)