Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Inputs til vores webshop modtages med kyshånd.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Jul 11
Indlæg ialt: 11
Fra  Brodersen + Kobborg Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sidder til dagligt og administrerer http://brodersenkobborg.dk - Men tit kan man godt blive lidt blind over selv de mest åbenlyse ting og derfor håber jeg at nogen har 2 minutter til lige at kaste et blik på siden og gerne give lidt feedback på hvad der kan gøres bedre eller simpelthen skal laves helt om.

På forhånd tak

Tilmeldt 27. Jun 11
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes faktisk det er en rigtig flot side, nemt at finde rundt og overskuelig. Lige umiddelbart kan jeg ikke se, at der er noget, som skal gøres bedre eller laves om. De informationer, som man typisk skal bruge, er nemme at finde.

Flot side.

www.dobbeltmode.dk - Mode til kvinder og mænd

Fra Svendborg
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 286
Fra  Greenen.dk og PimpMyHead.dk Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Har taget et hurtigt kig - og koncentrerer mig udelukkende om webshopdelen.

Indkøbskurven gemmer du helt væk - den ligger nederst til højre. Den er der virkelig mange der ikke kan se. Op i øverste højre hjørne med den.

Du mangler at få noget beskrivende tekst på dine produkter. Har klikke på 5 stykker uden der står noget som helst omkring produktet.

Siden har rigtig mange menuer. Du har en på langs i toppen, så har du store ikoner lige under og ude i højre side har du også en produktmenu. Synes det er overkill at have 3 menuer og bruge så meget plads på det. Du kunne i stedet bruge pladsen på at få præsenteret produkterne mere sælgende.

Mange produkter har ikke billeder.

Det var lige hvad jeg fandt på de første par minutter :-)

Peter

Tilmeldt 22. Jul 11
Indlæg ialt: 11
Fra  Brodersen + Kobborg Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for de pæne ord. Så er det jo ikke helt galt det man sidder og laver ;-)

Fra Hedehusene
Tilmeldt 4. Aug 14
Indlæg ialt: 8
Fra  Fitnessmama Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot side, havde ingen problemer med at finde rundt på den og jeg kom frem til de ting jeg søgte :)

Fra Svendborg
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 286
Fra  Greenen.dk og PimpMyHead.dk Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

jrindom:
tak for de pæne ord. Så er det jo ikke helt galt det man sidder og laver ;-)

Nej men det kan da blive noget bedre - Har du mange salg gennem webshoppen, og evt. konverteringsrate?

Tilmeldt 22. Jul 11
Indlæg ialt: 11
Fra  Brodersen + Kobborg Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har et ok salg gennem shoppen - det kan da ihvertfald bære min løn. Men vores konvertering kunne klart være bedre. Derfor er det også nogle gange rart at få lidt andre øjne på sagen.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)