Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress - de nyeste indlæg driller

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København V
Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 206
Fra  Brainiac Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

jeg er ved at arbejde på www.hukommelsestraening.dk - en side om hukommelsestræning ;-)

Jeg er ikke færdig, så eventuelle indlæg om manglende struktur eller artikler, der ikke er færdige er ikke nødvendige lige i denne her omgang. Det jeg hellere vil komme ind på er den oversigt til højre, der hedder "De nyeste indlæg på bloggen". Ser man det fra forsiden, så er alt godt og artiklerne bliver nævnt med navn. Men når man trykker på "blog", så ændrer det sig til det her: 

DET NYESTE INDLÆG PÅ BLOGGEN

418, 417, 416, 415 er ikke nogen artikler, så det er lidt irriterende. Er der nogen, der har en ide om, hvor det kommer fra og hvordan jeg ændrer det? Linksene er også døde, så dem vil jeg helst fjerne - men de eksisterer ikke i min backend. 
Håber, der er en, der kan og vil hjælpe.
Venlig hilsen, 
Lars
Fra København V
Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 206
Fra  Brainiac Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tillader mig at rykke den op igen - håber stadig lidt på, at der måske er en, der ved hvad det her er for noget?

Venlig hilsen,

Lars

Fra Ringsted
Tilmeldt 22. Oct 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

Bruger du WordPress' egen 'Seneste indlæg'-widget? Eller er det noget der manuelt er sat ind?

Fra København V
Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 206
Fra  Brainiac Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Har Martin, 

nej jeg har ikke den widget. Det her er en funktion der følger med i wordpress themet, så jeg har ikke yderligere pillet ved det...

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kunne lyde som et "Permalinks"-issue. Prøv at gå ind i "indstillinger" for "Permanente links" (Permalinks), og så bare klik på "Gem indstillinger" (uden at ændre noget). Måske det hjælper.

Flot og interessant side, iøvrigt Yes

Fra Ringsted
Tilmeldt 22. Oct 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu kender jeg ikke temaet, men umiddelbart vil jeg så skyde på, at fejlen ligger i din category.php. Enten kan du copy/paste din kode fra denne side, ellers, hvis du har mod på det, så kan du låne mig adgang til siden, og så skal jeg nok fixe det for dig gratis. Skriv en PB hvis det har interesse.

Fra København V
Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 206
Fra  Brainiac Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Tim J. Nielsen:

Det kunne lyde som et "Permalinks"-issue. Prøv at gå ind i "indstillinger" for "Permanente links" (Permalinks), og så bare klik på "Gem indstillinger" (uden at ændre noget). Måske det hjælper.

Flot og interessant side, iøvrigt Yes

Hej Tim, 

det vil jeg prøve at kigge på - mange tak for det. 

Og tak for de rosende ord. Det er jeg glad for, at du synes :-)

Fra København V
Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 206
Fra  Brainiac Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Laugesen:

Nu kender jeg ikke temaet, men umiddelbart vil jeg så skyde på, at fejlen ligger i din category.php. Enten kan du copy/paste din kode fra denne side, ellers, hvis du har mod på det, så kan du låne mig adgang til siden, og så skal jeg nok fixe det for dig gratis. Skriv en PB hvis det har interesse.

Hej Martin, 

tak for det. Jeg må lige se, om det virker. Ellers skriver jeg lige til dig, så kan vi prøve at finde ud af det. Tak for tilbuddet!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)