Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside på flere sprog?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Jul 14
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 08:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino-brugere.

Jeg har virkelig en udfordring her! 

Jeg har en affiliate hjemmeside, www.deluxetechs.com, men vil rigtig gerne fokusere mere på skandinavien, så jeg kan tilføje sprogene dansk, svensk og norsk, så at jeg også kan ændre lidt i hvilke reklamer der er på hvilke sprog, så at adressen kommer henholdsvist til at se sådan her ud:

www.deluxetechs.com/da 
www.deluxetechs.com/se
www.deluxetechs.com/no

 

Dette er så mit 3. opslag om dette, er der virkelig ingen, der kan hjælpe mig med hvordan jeg kan gøre dette? 

Mvh.

Nicolaj Hartmann

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :

nicolajhartmann:
Dette er så mit 3. opslag om dette, er der virkelig ingen, der kan hjælpe mig med dette?

Hvad er din udfordring? Hvad har du selv gjort eller vil du hyre nogle til at gøre det for dig så det bliver gjort korrekt?

Tilmeldt 21. Jul 14
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa! Tak for svar.

Jeg vil gerne vide hvordan jeg kan gøre det selv? :D

Mvh.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

nicolajhartmann:
Jeg vil gerne vide hvordan jeg kan gøre det selv? :D

Lad mig komme med en lille historie..... Jeg troede at jeg kunne vaske motoren på min bil selv - det betød at jeg måtte have udskiftet tændrør fordi jeg havde gjort det forkert :)

Hvis du ikke ved hvad du skal gøre så kan du gøre 2 ting:

1) Læse om hvordan du kan gøre og PRØVE dig frem - måske går det, måske går det ikke. Hvis det ikke går og du gør det i dit produktionsmiljø så kan du miste penge/ranking på det.

2) Hyre en til at gøre det for dig. Vedkommende har sikkert gjort det 100 gange før så han ved hvor smutvejene er. Det koster lidt, men du kan fokusere på din forretning :)

Tilmeldt 21. Jul 14
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :

MHh, okay.
Hvad ville du mene sådan en opgave ville koste mig? Og kan du anbefale mig nogle? 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :

nicolajhartmann:

Hvad ville du mene sådan en opgave ville koste mig? Og kan du anbefale mig nogle? 

Læg opgaven ind på Amino Freelancer så får du kompetente bud. De sidder alle sammen og holder øje med saftige opgaver derinde :)
Fra New York, NY
Tilmeldt 22. Feb 08
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Det burde være lige til at sætte op. Installer evt. Polylang pluginet (som er et af de gode, gratis plugins til dette formål), så kan du nemt gøre dit site flersproget. Du kan herefter selv vælge hvordan sitet skal adskille de forskellige sprog, evt. ved at tilføje /se som du selv forslår.

Tilmeldt 21. Jul 14
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Tuuusind tak, det vil jeg prøve! :-)

Fra Lamplaimat, Thailand
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 218
Fra  CS-WEB Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv evt. også at kigge på :

http://wpml.org/

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)