Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvad er mest profitabelt for mig?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra kolding
Tilmeldt 26. Sep 12
Indlæg ialt: 175
Fra  Train4More Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg laver ideudvikling indenfor diverse brancher, blandt andet apps. Jeg har så udtænkt mig min egen app og har nu indgået et samarbejde med et udviklingsfirma som skal lave appen og efterfølgende stå for vedligehold osv.

Jeg skal så stå for marketing og salg af appen til virksomhederne. Der bliver selvf. lavet kontrakt mht. til dækning af udgifter, løn til dem og mig selv, samt en 50/50% deling af "overskuddet" efter udgifter er betalt...

Mit spørgsmål er så hvad er mest profitabelt for mig da jeg ikke er oprettet med CVR. og frem af rettet gerne skulle få en månedlig løn +bonus. hvis alt går godt.

Skal jeg bare afregnes med løn og evt. bonus med mit CPR nr. af udviklingsfirmaet som ekstern konsulent, og så selv indberette det til skat som b-indkomst eller honorar indkomst...

Eller

Skal jeg oprette mig med CVR nummer og så kan udviklingsfirmaet betale til mit firma for ekstern konsulent,marketing og salgs ydelser, samt evt. bonusser.

og så kan jeg selv udbetale løn til mig selv som jeg synes, og lader noget stå tilbage i firmaet hvis jeg lyster.

Hvis jeg skal oprette CVR nr. hvilket firma ville være bedst… er det et IVS firma ? da jeg arbejder indenfor andre brancher os, blandt andet arbejde indenfor event branchen os, og så bare samle det hele under et CVR nr. 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46444
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)