Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til Postdanmark, fragt priser osv.

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes nu pacsoft er ganske fin. Jeg fik en aftale med PostDanmark hvor jeg kun sender 5 pakker pr måned. Det giver mig billigere fragtpriser end hvis jeg skulle på posthuset og sende en pakke. Det koster 20 kr pr måned for aftalen. Så det er ikke fordi man skal op på mange pakker for at kunne tilbyde billigere fragt. 

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 6. Aug 13
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, nu skal jeg forstå det her HELT rigtig.

Hvis jeg skriver til PostDk og laver en aftale med at fx. kommer til at sende 10 pakker pr måneder. Kommer PostDK så til mig, eller skal jeg op på posthuset med et bevis på at jeg har en aftale med dem så jeg kan få rabat.

Er meget forvirret nu :/ :P :)

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Oliver-e:
Kan du fortælle mig lidt om de hjemmesider, og hvordan det foregår. Er ikke HELT med, desværre :)

Du kan ikke gøre noget galt.

Tilmelding, udfyldning af begge adresser, betaling, printning af din pakkelabel (på en A4 alm papir), som du klistrer på pakken. Færdig

Tilmeldt 6. Aug 13
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Så de laver min pakkelabel? Er det rigtig forstået så? Og så printer jeg den selv ud? 

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Oliver-e:
Så de laver min pakkelabel? Er det rigtig forstået så? Og så printer jeg den selv ud? 

Lige præcis. Du har et eksempel på en pakkelabel på forsiden  www.pakkelabels.dk

Og du betaler online med dit Dankort for det.

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor gammel er du Oliver? Det er på ingen måde nedværdigende ment, men der er visse særlige regler at være opmærksom på, hvis man er under 18 og vil starte virksomhed.

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Oliver-e:

Okay, nu skal jeg forstå det her HELT rigtig.

Hvis jeg skriver til PostDk og laver en aftale med at fx. kommer til at sende 10 pakker pr måneder. Kommer PostDK så til mig, eller skal jeg op på posthuset med et bevis på at jeg har en aftale med dem så jeg kan få rabat.

Er meget forvirret nu :/ :P :)

Man får et login til pacsoft, hvor man skriver hvem som skal modtage pakken og om de skal have mails og SMS når pakken er på vej, eller kan afhentes på posthuset. Man printer den så ud, sætter den på pakken og tager på posthuset og smider den i et postbur. En gang pr måned får man så en regning fra PostDanmark på den samlet Porto for de pakker man har sendt i den pågældende måned. 

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 6. Aug 13
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er helt okay. Ja, jeg er under 18, er 16 år. Min far har kendskaber til firmaer, og er endda medejer af dem. Han kender til hele denne "Iværksætterverden" så jeg er ikke helt på bar bund. Min far og jeg ville bare lige høre nærmere om måderne på at få leveret vores produkter til vores kunder :) 

Fra Aabenraa
Tilmeldt 13. Nov 11
Indlæg ialt: 915
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor ikke sende det som brev?
Det kan ikke veje alverden, og hvis du kan leve med at der ikke er forsikring på, så vil jeg tro at det er meget billigere end at sende som pakke. 

Tilmeldt 6. Aug 13
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har jeg prøvet at tjekke. Men der er åbenbart nogle regler for størrelser på pakkerne og breve osv. 

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)