Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

I håbet om en god idé.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg laver et indlæg ud af de tusinde der allerede er herinde.

Jeg har gået og tænkt en smule over det at starte en Internetbutik.

Min passion er biler da jeg er mekanikerlærling til daglig, og har en lille passion for mountain-bike cykling også. Udover det kan jeg godt lide et pænt hjem, hvor der er rart at være, samt at der er nogle pæne ting at se på. Det er lidt af de ting, som jeg går og prøver at bygge et eller andet på som kan sælges til en fordelagtig pris til kunderne - men er det nok?

Hvordan bryder man igennem, når der er flere netshops med lignende? Skal jeg finde en helt unik idé, for at min vare kan blive omsat? I så fald, hvordan kan jeg få den gode idé ''produceret''? 

Jeg har også tænkt helt andre veje, såsom støvsugere og rengøring hvor der kan gøres mængderabat på rengøringsartikler - men er det nok til at slå konkuranterne ud af kurs? 

Jeg er villig til at knokle for det, i det jeg allerede knokler på mit arbejde og min indstilling til god service skal være i top. Jeg nyder at omgåes glade kunder.

Jeg tænker nytænkning hele tiden, men for hver gang syntes jeg det allerede eksistere.

V.h 

Mark.

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Som du også selv er ind på skal du helt klart lave noget unikt, Hvorfor skal det være dig frem for en helt anden som har netop det samme,

hvad kan du gøre bedre end ham/hende?, er det kun prisen? eller for de noget mere eller gå det hurtigere hos dig med at for varen?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)