Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop sælges

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

WebShopSpørgsmål:

Undskyld jeg er så negativ, men nogle gange synes jeg der kommer ligegyldige ting til salg her på amino.

Men du sælger jo INGENTING her. Det er ikke engang et koncept. Det er simpelthen bare et forfærdeligt grimt design smidt op på en langsom host, også er der tilføjet lidt tilfældige ting.

Det her må være et af de tilfælde, hvor "Hvis du ikke har noget godt at sige, så lad være med at sige noget" gør sig gældende.

Hvad gør dig til dommer over, om der er noget at hente her eller ej? Vi ved ikke, hvad sælger ønsker af pris for webshoppen, eller om andre kan se potentiale i det. Hvis en ung person ønsker at komme hurtigt i gang, og i forvejen kender til målgruppen og varerne som shoppen sælger og har personlig interesse, kunne det være en nem og (måske) billig måde at komme i gang på, og et fint fundament at arbejde videre ud fra. Man skal starte et sted - hvorfor ikke dér?

Jeg er ikke interesseret i at indlede en principiel diskussion om hvad "en god webshop" er, eller om han kan sælge det her eller ej. Det er op til dig, om du er interesseret eller ej, men din besked ovenfor gavner ingenting.

Held og lykke med salget, Anders.

Vh Anders Eiler

Founder @herodesk.io

 

Herodesk er et simplere og billigere helpdesk system til danske iværksættere og webshops.

Tilmeldt 5. Oct 12
Indlæg ialt: 73
Fra  Warrior-shoppen Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er simpelthen et for dumt spørgsmål og svar. koncept (MMA) jeg er SLET IKKE enig, i at den er forfærdelig og Meebox er IKKE en langsom host. Så brug ikke din negativitet her, da det intet kan bruges til og jeg er ligeglad med din mening. Smag og behag, nogle elsker noget, en anden hader, længere er den ikke. Så er den skrevet med komma og punktum. 

Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Må give WebShopSpørgsmål, virker til at være et halvfærdig produkt og det eneste der mangler er i hverfald ikke at oversætte en del ord fra engelsk til dansk. F.eks. går produkt billederne uden for rammen, med mindre det er en del af designet hvilket jeg stærkt tvivler det er. Logoet er ikke engang gjort transparent så der ikke er en hvid boks uden om. Favicon er ikke ændret eller fjernet fra standarden. Billederne på slidet har ikke samme størrelse, hvilket virker uprofessionelt. På selve produkt siden er der et hav af sociale medie knapper og nogle af dem er gentagelser, de færreste kunder har brug for 2 knapper til at tweete med. Siden er godt nok responsive men det er logoet eller menuerne ikke, kan ikke engang se hvilke menuer jeg trykker på. Så at sige at der bare skal oversættes også har man helt opsat hjemmeside på prestashop er jo på grænsen til løgn.

Også er siden langsom pga. af at den ikke er speed optimized, det har intet med hostet at gøre men mere med at ejeren ikke har optimeret siden.

Find de bedste sko priser på Skohylden

Fra Sanur
Tilmeldt 11. Aug 13
Indlæg ialt: 275
Fra  Cyberdata.dk Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ikke læst den i gennem, men for mig ser den umiddelbart ud ok, og å er det vel bare at plukke dig med så du sælger for en slik :D

DONT do that

Tilmeldt 5. Oct 12
Indlæg ialt: 73
Fra  Warrior-shoppen Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Webshop sælges

Mangler en del ord fra Engelsk til Dansk 

Der mangler lige at få det rette format med billeder (det kan jeg godt fixe gratis ved køb uden det koster yderligere)

Venlig Hilsen

Anders  

Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har jo ikke rettet nogle af de fejl som jeg nævnte i mit indlæg. Så der mangler jo ikke kun at oversætte eller fixe dimensioner på billeder.

Find de bedste sko priser på Skohylden

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Aera:
Webshop sælges

Jeg vil bede dig om ikke at gentage det oprindelige indlæg flere gange, blot for at bringe tråden frem på forsiden igen.

Bump er ikke velkomne her på amino, de giver kun støj og ingen værdi til debatten.

De bedste hilsner
/Brian 

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Trådstarter har ikke bedt om kritik på sin shop, så havde det jo være en anden sag - og man kan jo mene om shoppen som man vil, det er jo faktisk ret underordnet.

Det er jo op til de potentielle købere at vurdere om den har en værdi og i givet fald hvilken. Så lad da manden forsøge at sælge sin shop i fred :)

God aften.

Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Men han går jo netop ud og siger at der kun mangler disse ting, når der realt mangler langt mere. Enten lister man alle mangler eller sælger den som ufærdig, ellers grænser det jo til usandheder.

Find de bedste sko priser på Skohylden

Tilmeldt 5. Oct 12
Indlæg ialt: 73
Fra  Warrior-shoppen Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Jeg fatter IKKE at du skriver som du gør (admin brian) jeg prøver blot på at sælge min shop og der mangler nogle ting, men det er jo ikke mig der er negativ i det her, men folk der ikke har andet at lave end at diktere hvad og hvordan de mener det er med min shop, deres mening vil jeg såment SK... på for at være ærlig, men det er helt i orden. Jeg siger det kun en gang hvis jeg bliver behandlet sådan her igen af en ADMIN så er mit abonnement herfra helt slut, længere er den ikke. Og til jer der sviner min tråd til DROP det og lad vær med at skrive hvis i kun har negative ting af sige, jeg ved hvordan og hvor meget der er sket fra bunden af, det aner i ikke blot kun ved at se på dens forsiden. Jeg er ny i prestashop og ved det meste kan ordnes uden det tager lang tid, men ønsker blot at sælges den til en der er kendt i prestashop eller ønsker at arbejde videre på en shop der er godt opsat. Har ikke kommenteret de negative svar, ignorer dem og du burde heller (brian) skrive det til dem istedet for mig, Det er da kun folk der er smålige der gider bruge tid på at svine min tråd til og langt fra første gang de gør det på Amino. Men tro hvad du vil, jeg opper den ikke mere, men det er en skam at man skal føle sit ydmyget på denne måde når man intet har gjort forkert i denne tråd, som en skrev så kald den ufærdig det betyder intet, skriver det jeg ved skal ordnes og er IKKE kendt på prestashop som sagt og hvis det er mere at lave så tager mig og opkøber den derfra, sælger INTET uden køber er tilfreds sådan er det OG vil ikke svines til for at være ærlig længere er den ikke.  

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)