Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tags til sort humor på ny blog

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Mar 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amino'er

og tak for et super cool forum.

Jeg er ved at lave de forberedende øvelser inden jeg starter en blog, der primært skal bygges op omkring et sort humor univers (masser af ironi og skæve betragtninger)

Jeg har imidlertid læst mig frem til at tags, er vigtige i forhold til trafik og indeksering, og gerne skal være repræsenteret i tekst og heading. Og her kommer mit problem.

I det materiale jeg foreløbigt har lavet, har jeg det dilemma, at hvis jeg skriver i  tags'ne hvad indlægget handler om, tager det ironien ud af materialet. Samtidig er det ikke ord som fremgår af teksten. Omvendt bliver det nogen mærkelig tags der fremkommer, hvis jeg bruger de ord, der rent faktisk står i teksten. Giver det mening?

Her er et eksempel:

Overskrift: 5 trins guide til at undgå trylledej på fingrene

Her kunne tags være: guide ; trylledej m.m. Men det jeg i virkeligheden gerne vil have er trafik på sort humor, sjov og spas m.v. Men det kan jeg ikke skriver ind i teksten, da det ødelægger udtrykket i universet.

Har i nogen gode tips og triks, samt evt erfaringer med lignende skæve blogs?

På forhånd mange tak

Fra København
Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Brug sort humor, spas osv som tags også ville jeg få det vigtigste af disse, f.eks. sort humor/spas til at indgå i navnet på bloggen. Også bruge det i side titlen på ALLE indlæggene. (denne behøves ikke være synlig på selve indlægget.)

Fx.  MKL SPAS.dk - 5 trins guide til at undgå trylledej...........

Gir det mening?

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas Holm:

Hejsa.

Brug sort humor, spas osv som tags også ville jeg få det vigtigste af disse, f.eks. sort humor/spas til at indgå i navnet på bloggen. Også bruge det i side titlen på ALLE indlæggene. (denne behøves ikke være synlig på selve indlægget.)

Fx.  MKL SPAS.dk - 5 trins guide til at undgå trylledej...........

Gir det mening?

At gøre alle title tagsindlæg delvis identiske vil jeg ikke anbefale. Det er ikke god SEO skik.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra København
Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Det jeg mener er at bruge hjemmesidens navn i alle titel-tagsne, og det burde der da ikke være noget galt i? (-:

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas Holm:
Hejsa.

Det jeg mener er at bruge hjemmesidens navn i alle titel-tagsne, og det burde der da ikke være noget galt i? (-:

Jo, det er der noget galt i. Det er et dårligt råd, som kan skade ikke bare blog-siden men hele domænet.

Man spilder værdifuld plads i titlen, som af søgemaskinerne tillægges en væsentlig værdi.

Og med det samme søgeord i alle indlægs titler, hvordan skal søgemaskinerne så vide, hvilket af indlæggene, der er det vigtigste for det konkrete søgeord.

Der vil jo med tide være en masse søgeresultater med samme søgeord i. 

Hvis det er siden med bloggen, der er vigtigst på søgeordet, så søgeordsoptimér den.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 2. Mar 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svarene.

Jeg er stadig lidt i tvivl om hvad jeg skal gøre. Men tror bare at jeg springer ud i det.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)