Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Regnskabsprogram! - Den har sikkert været vendt MANGE gange.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Struer
Tilmeldt 22. Mar 08
Indlæg ialt: 83
Fra  Start Online ApS Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg har et spørgsmål ang. Regnskabsprogram

Hvis jeg har et aps med flere forskellige interesser, og jeg har behov for at fakturahovedet feks. skal hedde startonline til nogle kunder og iselfrepair til andre kunder. men det hele skal køre i samme regnskab.

Jeg forestiller mig et regnskabsprogram hvor der kan køre forskellige afdelinger. Kan bare ikke lige se hvilke regnskabprogrammer der kan det.

Herudover har jeg jo behov for at når jeg laver en faktura i afd. A at det så er faktura hoved A der går med.

Jeg har behov for at trække rapporter isoleret set på hver afdeling.

Det må gerne være Online. ( ikke et krav)

og gerne med mulighed for integration med ex. Wordpress.

Hvad kan dette???

Fra Struer
Tilmeldt 22. Mar 08
Indlæg ialt: 83
Fra  Start Online ApS Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :

ingen der har forslag?

Tilmeldt 1. Nov 12
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 00:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

E-conomic kan i hvert fald deles op på en eller anden vis.

Under "salg">"Opsætning">"Design og layout" kan man oprette forskellige layouts til faktura. Disse kan så sættes som standard til den enkelte kunde. 

Så er det jo et spørgsmål om at dele regnskabet op, så salg og indkøb kommer i bestemte grupper/konti og så burde du kunne trække raoporter også - Det har jeg dog ikke nogen erfaring med.

Tilmeldt 27. Feb 14
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Afdelinger på den rigtige måde:  C5 / Navision.  Integration med wordpress aner jeg intet om.

 

Fra Fredericia
Tilmeldt 7. Oct 13
Indlæg ialt: 107
Fra  Fredericia Business Support Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan lave afdelinger i e-conomic, og på den måde køre en slags adskilt regnskab. Som der også bliver nævnt kan du lave fakturaskabeloner til de forskellige kundegrupper/afdelinger. 

E-conomic kan integreres med forskellige systemer. Når du skriver wordpress, er det så f.eks. woocommerce du tænker på eller? Hvis, så findes der et plugin til dette. 

Fredericia Business Support Bogføring | Hjemmesider | Webshop

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det kan WinKAS, se mere på www.winkas.dk . Her har du mulighed for afdelingsregnskaber med forskellige fakturaer til hver afdeling. Du kan trække rapporter på tværs af alle afdelinger og en samlet rapport for alle. Programmet er online. Alle udtræk kan overføres til Word eller Excel.

WinKAS er startet som et foreningsprogram og er idag et af de førende indenfor foreninger. Sideløbende har der over de sidste 10 år vokset en stor erhvers afd. op med alt indenfor regnskab, kundedatabase, fakturering, lagerstyring og kasseapparat, webshop

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46434
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Visma Summa er ikke online men den store enterprise version har både afdeling og sags styring så du kan køre på tværs af 3 dimmensioner

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Struer
Tilmeldt 22. Mar 08
Indlæg ialt: 83
Fra  Start Online ApS Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John, er der begrænsning på antallet af afdelinger?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46434
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Det tror jeg ikke - jeg har kun 5 afdelinger. Det fungerer som afdeling tilknytter man til en konto og man kan tildele så mange afdelinger man vil, men skal så ha en ens konto til hver afdeling - ex salg 1, 2, 3, 4 , 5 osv hvis man vil styre på afdeling

Man kan også styre på sag. Der kan man ha så mange sager man vil, og ved hver postering kan man vælge afdeling - De går så på samme konto, men man kan vise regnskab sag for sag hvor kun de ting der hører til sag 1 vises på hver konto.

Endeligt kan man køre begge dele, altså vælge afdeling "proproduction" - og sag - "en lille en" og få vist separeret på begge dele - i enterprise

du kan købe det via www.regnskabsskolen.dk som givet vil kunne forklare den del yderligere inden brug

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 6. Aug 12
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 07:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Economic har alt det du forespørger.

Såfremt du skal have hjælp må du endelig sige til :)

med venlig hilsen
Steffen
www.nytregnskab.dk

Læs mere om at valg af regnskabsprogram, samt andre regnskabs relevante blogs på

nytregnskab.dk

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)