Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pris på en auktion-hjemmeside?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 29. Jan 14
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino´er :)

Har et lille spørgsmål jeg håber nogen af jer computer genier kan hjælpe mig med.

Har efter egen mening fået en genial ide, og nu står jeg så tilbage med spørgsmålet hvad koster det at få sat op og hvor lang tid vil det tage?

Så til spørgsmålet, jeg vil lave en Auktionside alla lauritz hvor alle kan ligge sin vare op. 

Hvad vil den slags koste, og hvor lang tid vil det CA, tage at opsætte? 

Håber nogen kan hjælpe og give mig det svar jeg søger. 

Mvh. Mike

Fra Randers SØ
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med dig.

Til dette formål skal du lave en kravspecifikation som nøjagtigt beskriver alle de ting, front-end og back-end, som sitet skal ha' af funktionalitet. Dit spørgsmål svarer til: Hvad koster et hus :-) 

Sorte strømper og boxershorts - 5parsorte.dk

Tilmeldt 29. Jan 14
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten. 

Tak for svar. det svar var lidt det jeg forventede derfor jeg nævnte lauritz som et udgangspunkt, for at få et nogenlunde billede om vi snakker mellem de 10-20000. eller om det er mellem 50-100000. og om det er 2-3 måneder eller om det er 7-9 måneder, ud fra jeg har kommer med et eksempel som lauritz.com kan du ikke sammenligne det direkte med hvad koster et hus men måske hvad koster et hus på strandvejen på størrelse med et alle kender:) 

håber ikke det lød for smart da det ikke var min mening, 

og håber jeg kan få et bare lidt mere præcis svar. 

Fra Randers SØ
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ændrer ikke så meget. Du skal lave en ordentlig kravspecifikation. Det ville tage lang tid for en udvikler at analysere funktionaliteten på lauritz. Et site som lauritz har formentlig også kostet det samme som et hus på strandvejen og ikke i nærheden hverken 50 eller 100 tusinde. 

Mit råd til dig er at finde en partner der synes idéen er ligeså go' som dig. En partner der kan kode! Så koster det nemlig (mere eller mindre) kun tid.

At hyre folk til at lave sådan noget ville ikke være klogt - find det rette team med de rette kompetencer. 

Hellere 20% af en succes end 100% af en fiasko ;-) 

Sorte strømper og boxershorts - 5parsorte.dk

Tilmeldt 29. Jul 14
Indlæg ialt: 17
Fra  iSaySolutions Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mike.

Hvis du er interesseret, så vil vi gerne give dig et tilbud på et auktions site. Vores udviklere har før lavet lign. cases, så vi burde hurtigt kunne komme igang og til en fornuftig pris.

Dog har jeg brug for lidt mere detaljeret information omkring hvilke funktioner, som du ønsker på sitet. Du kan enten sende mig denne info på mail: info@isaysolutions.dk eller sende mig dit telefon nr, så giver jeg dig et ring og hører nærmere om dit projekt.

@Morten Hyldgaard -> God punchline, den havde jeg ikke hørt før :-)

Mvh Nick

 

Tilmeldt 29. Jan 14
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten. 

Tak fordi du tager dig tid til at hjælpe med svar på min forespørgsel. 

Det lyder som en fornuftig ide med en partner styr på kodning, det vil jeg tage op til overvejelse. 

grundet spørgsmålet jeg stiller er også evt for at se hvad jeg kan forvente, og ideen var at få en invester med ind over hvis den rette byder sig. 

mht. udbytte er jeg enig i hellere 20% af noget end 100% af ingenting. 

takker for svaret og kan forstå i det hele at jeg må tilbage på tegnebordet og få sat noget sammen inden jeg kan forvente mere præcis svar. 

God aften. ;)

Tilmeldt 29. Jan 14
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nick. 

Det lyder rigtig godt, dog er jeg lidt øm omkring at dele for mange oplysninger ud om min ide, selv om jeg tit høre at dette sjældent skader. og at det bliver svært at få noget lavet uden at give oplysninger. derfor skal jeg lige have undersøgt mine muligheder for sikker vidergivning af min information. ved fx. en fortroligheds erklering eller noget i den stil. 

Men kunne det tænke sig du måske havde noget at vise som du/i, har lavet så man kan se hvad i kan?

mvh. Mike

Tilmeldt 29. Jul 14
Indlæg ialt: 17
Fra  iSaySolutions Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mike.

Det kan jeg godt forstå, man vil jo gerne "beskytte" sin ide - selvom mange på Amino faktisk mener at det modsatte gavner :-)

Vi kan inden vi snakker videre, underskrive en NDA, så uanset om du går videre med vores tilbud eller finder på noget andet, så er din ide beskyttet.

Jeg sender dig gerne referencer på sites og evt. apps, hvis du også tænker på den mulighed i fremtiden. Send mig dine kontakt oplysninger og så vender jeg tilbage i morgen.

Mvh Nick
info@isaysolutions.dk 

Fra kolding
Tilmeldt 26. Sep 12
Indlæg ialt: 175
Fra  Train4More Skrevet kl. 23:44
Hvor mange stjerner giver du? :

hold nu… du kan købe et domæne navn, og et webhotel samlet hos Unoeuro.dk til ingen penge… så vælger du at lave en hjemmeside i wordpress og der kan du så vælge et auktion teme/plugin, der kan det hele… kan ike huske om det koster et lille beløb… men så kan du designe din side selv i løbet af en weekend… og så er du igang… hvis du så ønsker et totalt prof side. kan du altid opgradere eller få en prof. til at lave efter det nuværende design… 

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)