Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google Adwords

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Aug 14
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Har prøvet at sætte mig lidt ind i Google Adwords, og hvordan man kan få sin hjemmeside længere op?
Hvis der er en, som lige kan forklare hvordan Google Adwords fungere, og hvor meget man fx. får ud af at give 10 kr. fremfor 30 kroner om dagen. Smile 

Tilmeldt 25. Dec 06
Indlæg ialt: 396
Fra  NDXmedia Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Chris

Svært at forklare kort om hvordan AdWords fungererCool

Det er jo en uddannelse i sig selv.

Og kan heller ikke sige noget om hvor meget du får ud af 10 kr. frem for 30 kr. om dagen - for at kunne dette skulle jeg vide hvad for nogle søgeord du målretter imod mm.

Som hovedregel skal du generelt bruge 100 kr. om dagen får at få nok data til at kunne drage konklusioner på noget.

Hvad er dit domæne og hvilke produkter vil du sælger?

Mvh

Leger med  affiliate på Tilhusoghave.dk.

Tilmeldt 12. Aug 14
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 06:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej msbp. 

Jeg har ikke nogen hjemmeside endnu, men overvejer kun at starte op. Jeg skal lige have læst meget om det, priser osv.  :) 

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 07:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan starte med Andreas Lolks gratis e-bog: http://ppcprofit.dk/gratis-adwords-bog/

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Tilmeldt 25. Dec 06
Indlæg ialt: 396
Fra  NDXmedia Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Andreas Lolk's er en udmærket bog til at starte med så, til at forstå kvalitetsresultatet mm. som er noget af det vigtigste.

Der er dog kommet nogle opdateringer til AdWords og tror ikke den er opdateret, men den vil stadig kunne lære dig de vigtigste ting.

Hvis du forstår kvalitetsresultatet og bruger meget tid på en god søgeordsanalyse, så er du allerede over halvdelen af vejen til at skabe en succesfuld AdWords kampagneSmile

God arbejdslyst.

Mvh

Leger med  affiliate på Tilhusoghave.dk.

Tilmeldt 12. Aug 14
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak mbsp.

Vil gerne lære noget mere om søge ord, hvilket er derfor jeg først starter projektet om noget tid.
Alt det praktiske vil jeg gerne have styr på først. Så din hjælp kunne betyde megetSmile

Tilmeldt 25. Dec 06
Indlæg ialt: 396
Fra  NDXmedia Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Chris

Find så meget information du kan på nettet gratis, her kan du blandt andet kigge på Andreas bog. Jeg ved også at der findes gratis AdWords kursus via Ivækst og dette vil jeg anbefale dig.

Hvis du bruger et par dage på at finde god information, kan du allerede der spare mange penge på AdWords hver månedSmile

Mvh

Leger med  affiliate på Tilhusoghave.dk.

Tilmeldt 12. Aug 14
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 07:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak. Wink

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)