Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konkurrencer, Facebook, Nyhedsbreve og Analyser i samme platform

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Oct 10
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer.

Vi søger testvirksomheder til vores platform, eMarketeer, hvor I kan kombinere jeres e-mail marketing med social marketing, lave kundetilfredshedsanalyser, konkurrencer, fede landing pages og meget mere i én og samme editor. Smid gerne en hilsen eller send mig fornavn, efternavn og e-mail, så opretter vi en gratis testkonto.

Mange hilsner

Jesper

jj@marketingmanagement.dk

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er tidligere bruger af emarketeer, og det er et fremragende værktøj med langt flere funktioner end eksempelvis Mailchimp som mange Aminoer sværger til. Men man skal godt nok også have brug for de ekstra funktioner for I er helt ude i hampen dyre.

Eksempelvis 990 kr for 2000 kontakter

Mailchimp forlanger 140 kr. For samme antal kontakter.

Tilmeldt 11. Oct 10
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper.

Jeg er glad for at høre, du har været glad for at bruge eMarketeer før. En sammenligning med MailChimp er dog ikke helt fair - både på funktioner og udbytte er der markant forskel.  Jeg er godt klar over, at mange iværksættere her på Amino anvender MailChimp, men min oplevelse er, at de vælger MailChimp pga pris og ikke udbytte. Lad det gerne komme an på en prøve, hvis nogen af jer derude ønsker et gratis benchmark. Fortsat god dag.

Mange hilsner

Jesper

Fra Vejen
Tilmeldt 22. Mar 11
Indlæg ialt: 373
Fra  MailPlatform Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi kan det samme - og nogle vil sige mere til - og koster en brøkdel :-).

Kim

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)