Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det går fremad!!!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 3. Oct 13
Indlæg ialt: 143
Fra  Powercircle ApS Skrevet kl. 00:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 7 person

Jaaa, jeg er ved at starte virksomheden "SelfEsteem". Jeg har nu arbejdet med forretningsplanen i en månedstid, og kan nu endelig blære mig med at den er færdig og perfekt og på hele 18 sider. Der vil selvfølgelig komme rettelser hen af vejen, men lige nu er den et sikkert fundament at gå efter, og jeg er kanon stolt af den! Samtidig har alle de undersøgelser jeg har lavet undervejs, givet mig en bedre indsigt i, hvad mit projekt egentlig indebærer, og jeg tror nu mere på det!

Samtidig har jeg nu fået købt alle materialer der skal til Polen til produktion, og efter en lang proces med at finde de rigtig stofvarer, er de fundet og betalt for! Nu skal de bare hjem og videre til Polandet. Så det er en OPTUR! Nu bliver det virkeligt :)

Jeg fik også et tilbud idag omkring et gratis kursus i AdWords. Jeg har nu fundet pasning til min søn, og skal på kursus på torsdag d. 14/8 fra 13-17 (Længe leve spontanitet!!). Jeg er ikke så god til det der med at komme ud af min komfortzone og være super social, men den sidste uges tid har jeg virkelig været ude, hvor jeg ikke har kunne bunde, men jeg har holdt hovedet langt over vandet og lært meget om mig selv!

Dette er kun starten, og jeg er allerede skide stolt. Min familie forstår ikke helt hvorfor jeg er så glad, da jeg ikke engang har prototyperne hjemme endnu, men for jer der selv har været igang med forretningsplan og startsfasen af en virkosmhed kan forhåbentlig forstå min glæde!

Tak fordi at i læste mit indlæg, jeg håber i også får små succesoplevelser som jeg gør. kom evt. med dem så vi kan dele glæden ;)

MVH Cecilia Rasmussen

Tilmeldt 8. Aug 14
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 01:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Cecilia Rasmussen:

Jaaa, jeg er ved at starte virksomheden "SelfEsteem". Jeg har nu arbejdet med forretningsplanen i en månedstid, og kan nu endelig blære mig med at den er færdig og perfekt og på hele 18 sider. Der vil selvfølgelig komme rettelser hen af vejen, men lige nu er den et sikkert fundament at gå efter, og jeg er kanon stolt af den! Samtidig har alle de undersøgelser jeg har lavet undervejs, givet mig en bedre indsigt i, hvad mit projekt egentlig indebærer, og jeg tror nu mere på det!

Samtidig har jeg nu fået købt alle materialer der skal til Polen til produktion, og efter en lang proces med at finde de rigtig stofvarer, er de fundet og betalt for! Nu skal de bare hjem og videre til Polandet. Så det er en OPTUR! Nu bliver det virkeligt :)

Jeg fik også et tilbud idag omkring et gratis kursus i AdWords. Jeg har nu fundet pasning til min søn, og skal på kursus på torsdag d. 14/8 fra 13-17 (Længe leve spontanitet!!). Jeg er ikke så god til det der med at komme ud af min komfortzone og være super social, men den sidste uges tid har jeg virkelig været ude, hvor jeg ikke har kunne bunde, men jeg har holdt hovedet langt over vandet og lært meget om mig selv!

Dette er kun starten, og jeg er allerede skide stolt. Min familie forstår ikke helt hvorfor jeg er så glad, da jeg ikke engang har prototyperne hjemme endnu, men for jer der selv har været igang med forretningsplan og startsfasen af en virkosmhed kan forhåbentlig forstå min glæde!

Tak fordi at i læste mit indlæg, jeg håber i også får små succesoplevelser som jeg gør. kom evt. med dem så vi kan dele glæden ;)

MVH Cecilia Rasmussen

du skal endelig bare være ligeglad hvis ingen kan dele din glæde for bare det at du er ved at virkelig gøre din ide er et kæmpe skridt foran de millioner af mennesker som bare drømmer uden at gøre noget ved det Cecilia... Husk det og bare KÆMP for du bliver endnu mere glad når du klare den når ingen tror på dig,,, tro mig kender det...... Krydser alt for dig for kan kun onde dig det ;)

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 06:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Stort tillykke med forretningsplanen.

Det er rart at se det går godt for andre og de er glade for deres projekter Yes

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Køge
Tilmeldt 22. Mar 10
Indlæg ialt: 484
Fra  IT Operators Aps Skrevet kl. 07:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Cecilia

Hvis der er noget jeg har lært af mine snart 6 år som iværksætter, så er det at øvelsen med at lytte til sit hjerte og sin mave er langt vigtigere end at lytte til sin familie og venner. Der er så meget skepsis derude, så mange sortseere og så mange der frygter det værste på dine vegne.

Du har (ligesom os andre) en ild der brænder inden i, en god idé der bare skal ud og blive virkelig. Lyt til den, pust til den og så skal det hele nok lykkedes.

Det er ikke en dans på roser at være selvstændig. Der er mange (og lange) nætter foran computeren, med skat, moms, løn, fininsiering og pis og papir - men det lønner sig!
Pludselig en dag er du ude på den anden side med en sund forretning, processer der virker, glade kunder og folk omkring dig der kan hjælpe dig, der hvor dine evner stopper.

Klø på! Uden sådan nogen som dig, mig og alle de andre på Amino ville Danmark gå i stå.
Væn dig til at tage din forretningsplan frem en gang om måneden, så du er sikker på du hele tiden følger sporet. Skulle det ske, at dit produkt, kunder eller andet ændrer sig, så ret din forretningsplan til så du hele tiden har noget at holde dig til. Den kan være en god støtte i starten.

Heldigvis har vi noget der hedder Startvækst, med afdelinger mange steder. Det er fyldt med erfarne folk der gerne giver råd og vejledning, uden det koster dig en krone. det kan KUN anbefales.

Held og lykke med projektet

IT Operators Aps - Professionel IT Service og Support 

Fra Brønderslev
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 514
Fra  Daltek IVS Skrevet kl. 08:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil bestemt også anbefale Startvækst. 

Her sidder positive mennesker der ved hvad de snakker om. Trænger du til et skulderklap så kan du rolig tage en tur ind til dem. Og hvis du betaler 1000.- kroner i indmeldelse så får du for 12.000.- kroner gratis rådgivning som du selv vælger, eksempelvis Advokat, eller Revisor. Du får også mulighed for at komme på en masse kurser, og så har du samtidig også nogen at sparre med. De er altid gode for en kop kaffe og en sludder.

Det er den oplevelse jeg har haft af dem her hvor jeg er.

Det er rigtig dejligt at høre om din glæde med at arbejde med egne ideer. Det er nemlig bare superfedt. Det lyder også superfedt med din forretningsplan, og er den på 18 sider tror jeg bestemt du har fået vendt stort set alt. 

Held og lykke med den videre proces :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 08:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange gange tillykke :-)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 10. Dec 09
Indlæg ialt: 93
Fra  Jensen Print Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Stort tillykke og fed energi!

Trykkeri - Print -altid med plads til kvalitet og samarbejdsglæde!

www.jensenprint.dk

Fra Odense S
Tilmeldt 11. Nov 07
Indlæg ialt: 215
Fra  CheapGear Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor er det fedt Cecilia. Bliv endelig ved med at fejre de små fremskidt og succesoplevelser - det giver god energi. :) 

Smartphone og tablet tilbehør med gratis fragt & dag-til-dag levering. Køb dit iPhone 5S Cover hos CheapGear.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)